Računalniška delavnica – Bor Grošelj Simić: Tekmovalno programiranje, 1. del
Na delavnici si bomo ogledali osnove tekmovalnega programiranja. Naučili se bomo, kako postaviti primerno lokalno okolje, ter pogledali nekaj uporabnih spletnih strani s knjižnicami nalog za vajo. Podrobneje se bomo posvetili slovenskemu študentskemu tekmovanju UPM in nekaj mednarodnim tekmovanjem, ki se jih je mogoče udeleževati prek spleta. Na primerih nalog s tekmovanja UPM se bomo naučili, kako se lotiti reševanja naloge, in prepoznali nekaterih osnovnih trikov, ki tekmovalcem na začetku povzročajo največ težav. Govorili bomo tudi o tem, kako se najbolje lotiti reševanja v skupini, ki je na tekmovanjih, kot je UPM, zelo pomembna spretnost.
Delali bomo v Pythonu, na drugem delu delavnice pa se bomo morda dotaknili tudi njegovih pomankljivosti in razmislili o kakšni boljši alternativi.
PRIJAVE in več informacij o računalniških delavnicah lahko najdete na spletni učilnici.