Kako se znebimo podvojenih sporočil
Če po elektronski pošti dobivate več enakih kopij obvestil FMF, ste na nekatere vire prijavljeni z večimi različnimi elektronskimi naslovi, na primer enkrat kot uporabniškoIme@fmf.uni-lj.si in drugič kot Ime.Priimek@fmf.uni-lj.si.
Pri dnu vsakega sporočila je povezava, preko katere lahko urejate naročnino za naslov, na katerega je bilo sporočilo poslano. Ko prejmte dve enaki sporočili, kliknite na povezavi v obeh sporočilih. Enega od naslovov odjavite iz vseh virov novic, v drugem pa izberite vse vire, ki bi jih radi prejemali. Tako ne boste več dobivali kopij sporočil.
Opomba: do podvojenega naročanja je verjetno prišlo pri prenosu naročniških naslovov iz starih elektronskih seznamov na novi sistem obveščanja. Za nevšečnosti se opravičujemo, a hkrati velja pripomniti, da je v splošnem nemogoče ugotoviti, kdaj dva različna elektronska naslova pomenita istega prejemnika.