Skip to main content

Klarena

Date of publication: 27. 8. 2024
Job board
Samostojni računovodja (redna zaposlitev, rok za prijavo 6. september 2024)

Poslovna priložnost za sodelavca s področja računovodstva, ki želi kariero nadaljevati na delovnem mestu Samostojni računovodja (m/ž) v kolektivu, ki ceni lepe odnose, timsko naravnanost in širjenje strokovnega znanja na vse zaposlene. Delovno mesto je v Ljubljani, vendar zaposleni delajo hibridno, zato podjetje k sodelovanje vabi kandidate iz celotne Slovenije.

Delovne naloge obsegajo opravljanje računovodskih opravil kot so:

  • knjiženje vseh poslovnih dogodkov,
  • obračun in knjiženje DDV,
  • usklajevanje odprtih postavk,
  • priprava zaključnih poročil,
  • sodelovanje pri reviziji,
  • skrb in podpora strankam računovodskega servisa (komunikacija z zunanjimi poslovnimi partnerji),
  • izdelovanje računovodskih izkazov in poročil za notranje in zunanje uporabnike,
  • sodelovanje z bankami, zavarovalnicami in ostalimi institucijami kot so: AJPES, FURS, ZZZS, ZPIZ.

Znanja in veščine:

  • VI. ali VII. stopnja izobrazbe s področja računovodstva, finančne matematike, ekonomije, financ ali druge ustrezne smeri,
  • vsaj 3 leta delovnih izkušenj kot samostojni računovodja v organizaciji ali v računovodskem servisu,
  • poznavanje računovodskih standardov, poznavanje zakonodaje s področja računovodstva in davkov ter kodeksa računovodskih načel,
  • suverena uporaba MS Office orodij, interneta in drugih informacijskih sistemov na svojem področju dela,
  • poznavanje računovodskih programov Opal, Minimax, Pantheon – ni pogoj za zasedbo delovnega mesta,
  • znanje angleškega jezika na pogovorni ravni,
  • želja po razvoju tehničnih znanj s področja programskih rešitev (BI poročila…),
  • vozniški izpit B kategorije.

Osebnostne lastnosti:

  • Organizirana, samoiniciativna in samostojna oseba, ki ima
  • zmožnost analitičnega pogleda in povezovanja podatkov v celostno sliko in je,
  • timsko naravnana oseba, ki ceni spoštovanje in odlične odnose na delovnem mestu in je istočasno
  • zanesljiva, vztrajna in pozitivno naravnana,
  • z etičnimi in moralnimi vrednotami,
  • oseba, ki je usmerjena v iskanje rešitev in ceni in
  • ceni zdrav in aktiven odnos do življenja.

Kaj podjetje ponuja?

  • strokovno in samostojno delo v uspešnem in stabilnem podjetju,
  • stimulativni osebni dohodek,
  • zaposlitve za nedoločen čas,
  • hibridno delo – prisotnost v pisarni 1x do 2x tedensko,
  • mentorstvo in podpora pri uvajanju na delovno mesto,
  • možnost izobraževanja in skrb za reden strokovni in osebni razvoj,
  • urejen delovni čas,
  • prenosni računalnik,
  • redne team building aktivnosti (skupni pohodi, kolesarjenja…),
  • urejeno delovno okolje, v katerem zaposleni ohranjajo ravnovesje med delom in družino ter skrbijo za dobro počutje zaposlenih.

O podjetju:

Klarena d.o.o. je je ponudnik poslovnih rešitev v B2B sektorju - računovodske storitve, poslovna analitika, letna poročila za notranje in zunanje stranke, postavitev poslovnih procesov. Podjetje ima že več kot dvajset letno tradicijo in svojim zaposlenim omogoča hibridno delo, strokovno rast, timsko povezanost, in skupne rekreativne aktivnosti. Več o njih si lahko preberete na https://www.klarena.si Dodatne informacije in prijava na polona@polonaromih.si.


Za vsebino oglasa, nadaljnji proces izbire kandidata in obliko medsebojnega sodelovanja med kandidatom in delodajalcem odgovarja delodajalec. Več informacij je na voljo tu.