Obvestilo o vpisnih postopkih in rokih za 1. in 2. stopnjo v študijskem letu 2025/2026 (za že vpisane študente matematike)
VPIS (izpolnjevanje vpisnega lista) poteka elektronsko preko sistema VIS, in sicer:
A) VPIS V VIŠJI LETNIK z izpolnjenimi pogoji za vpis do 12. 9. 2025 (od 1. 9. 2025 do 19. 9. 2025)
Izvedba vpisnega postopka preko sistema VIS bo možna od 1. 9. 2025 do 19. 9. 2025. Vpisni listi se bodo avtomatsko odpirali od 1. 9. 2025 do 13. 9. 2025. Vpisni list lahko izpolnite dan po tem, ko izpolnite pogoje za vpis v letnik, v katerega se nameravate vpisati.
Študent, ki ne bo imel odprtega vpisnega lista do 13. 9. 2025, čeprav bo imel pravočasno izpolnjene pogoje za vpis v višji letnik, mora nemudoma kontaktirati študentsko pisarno.
Za vpis sledite naslednjim korakom:
Korak 1: V sistem VIS se prijavite z digitalno identiteto UL-ID.
Korak 2: V rubriki »Ankete« izpolnite študentske ankete.
Korak 3: V rubriki »Vpis - Vpisni list« izpolnite vpisni list.
Strokovno izbirne in splošno izbirne predmete v svojem predmetniku izberite iz ponujenih seznamov v skladu s svojim akreditiranim študijskim programom. Premislite vnaprej, katere predmete želite izbrati. Svetujemo vam, da si pred izbiro preberete opise predmetov, ki so objavljeni na spletni strani fakultete in Pravila za izredno opravljanje predmetov in menjave izbirnih predmetov na 1. stopnji oziroma na 2. stopnji.
Navodila za izbiro strokovno izbirnih in splošno izbirnih predmetov:
Aplikativna matematika 1. stopnja (prej Praktična matematika)
Finančna matematika 1. stopnja
Matematika 1. stopnja
Pedagoška matematika 2. stopnja
Finančna matematika 2. stopnja
Matematika 2. stopnja
Računalništvo in matematika 2. stopnja
Po končani izbiri strokovno izbirnih in splošno izbirnih predmetov mora vaš predmetnik obsegati vsaj 60 KT.
POZOR:
Študent 2. stopnje, ki bo šel v študijskem letu 2025/2026 na mednarodno izmenjavo Erasmus+, in ima zaradi tega pri izpolnjevanju e-vpisnega lista težave z izbiro predmetov, naj smiselno izbere predmete v zahtevanem obsegu (tj. izbere predmete, ki jih bo opravljal na UL FMF, in »Predmeti na izmenjavi Erasmus+« v ustreznem obsegu KT) ter čim prej pošlje študentski pisarni po elektronski pošti na naslov matematika@fmf.uni-lj.si (zadeva: Ureditev predmetnika - Ime Priimek, študijski program) »Dodatek k študijski pogodbi«, podpisan s strani skrbnika študijskega programa.
Študent, ki je v študijskem letu 2024/2025 ali prej opravljal kak predmet vnaprej in tega predmeta ni v naboru ponujenih izbirnih predmetov v študijskem letu 2025/2026, naj smiselno izbere predmete v zahtevanem obsegu (tj. izbere predmete, ki jih bo opravljal v letniku, v katerega se vpisuje, in »Predmeti opravljeni vnaprej« v ustreznem obsegu KT) ter najkasneje do 19. 9. 2025 sporoči študentski pisarni po elektronski pošti na naslov matematika@fmf.uni-lj.si (zadeva: Ureditev predmetnika - Ime Priimek, študijski program), katere predmete, ki jih je bil primoran izbrati, da mu je sistem VIS dovolil vpis, naj se mu izbriše iz elektronskega indeksa.
V primeru izbire »Predmet na 2. stopnji« ali »Predmet na 3. stopnji« morate najkasneje do 19. 9. 2025 predložiti študentski pisarni izpolnjen obrazec »Prošnja za odobritev opravljanja predmeta na 2. stopnji« ali »Prošnja za odobritev opravljanja predmeta na 3. stopnji«.
V primeru izbire »Splošni izbirni predmet« ali »Izbirni predmet iz pedagoških vsebin«, ki se izvaja na drugi fakulteti, morate najkasneje do 30. 9. 2025 predložiti študentski pisarni izpolnjen obrazec »Prošnja za odobritev opravljanja zunanjega izbirnega predmeta« ali »Prošnja za odobritev opravljanja zunanjega izbirnega predmeta iz pedagoških vsebin« skupaj s potrjenim učnim načrtom predmeta.
Obrazec mora biti popolno izpolnjen ter podpisan in žigosan s strani odgovorne osebe visokošolskega zavoda, ki izvaja predmet.
Obrazci so objavljeni na spletni strani »Študij matematike - Za študente - Informacije, pravilniki, obrazci, prošnje (Dodiplomski študij oziroma Podiplomski študij)«.
Korak 4: Po vnosu vseh zahtevanih podatkov v vpisni list, potrdite vnos z gumbom Potrdi. Vneseni podatki se vam izpišejo na zaslonu za ponovni pregled. Predlog vpisnega lista lahko na spletni strani izpolnite ter potrdite vnos podatkov le enkrat, zato pred končno potrditvijo natančno preglejte vse podatke in izbiro predmetov. Če so vneseni podatki točni, še enkrat izberite gumb Potrdi, v nasprotnem primeru se vrnite na predhodno stran in popravite napačne podatke.
Po uspešnem vnosu vas informacijski sistem o tem obvesti s sporočilom »Vpis je uspešno zaključen.« Za tem v sistemu VIS piše »Vaš vpisni list še ni pripravljen.«
Korak 5: Formalni del vpisa je zaključen, ko študentska pisarna preko sistema VIS potrdi (zaključi) vaš vpis (nekaj delovnih dni po uspešni oddaji vpisnega lista).
Po potrjenem (zaključenem) vpisu se vam bo v sistemu VIS odklenila možnost tiskanja potrdila o vpisu za študijsko leto 2025/2026 (izbira »Moji podatki - Potrdilo o vpisu«), po elektronski pošti na univerzitetni (študentski) elektronski naslov pa boste prejeli račun za prispevke za študij.
B) PONOVNI VPIS V ISTI LETNIK z izpolnjenimi pogoji za ponavljanje do 12. 9. 2025 IN VPIS V DODATNO LETO (od 1. 9. 2025 do 19. 9. 2025)
Izvedba vpisnega postopka preko sistema VIS bo možna od 1. 9. 2025 do 19. 9. 2025.
Študent, ki se želi ponovno vpisati v isti letnik, mora študentski pisarni po elektronski pošti na naslov matematika@fmf.uni-lj.si (zadeva: PONOVNI VPIS - Ime Priimek, študijski program) sporočiti svojo namero, ko izpolni pogoje za ponovni vpis (te mora izpolniti do izteka jesenskega izpitnega obdobja - do 12. 9. 2025), vendar najkasneje do 15. 9. 2025, sicer ne bo imel odprtega vpisnega lista v sistemu VIS.
Za ponovni vpis v isti letnik je potrebno opraviti:
- vsaj polovico obveznosti iz študijskega programa tega letnika (torej vsaj 30 KT),
- vse obveznosti iz nižjih letnikov.
Ponavljanje je možno enkrat v času študija na posamezni stopnji.
Študent, ki v času študija ponavlja letnik ali spremeni študijski program/smer (prepis v isti letnik drugega študijskega programa/smeri kot je že bil vpisan na tej stopnji), se po končanem zadnjem letniku študija ne more vpisati v dodatno leto (absolventski staž).
V sistemu VIS bodo po 1. 9. 2025 samodejno odprti vpisni listi za vpis v dodatno leto (samo študentom, ki so upravičeni do dodatnega leta!). Študent, ki ne bo imel odprtega vpisnega, čeprav je upravičen do dodatnega leta, mora nemudoma kontaktirati študentsko pisarno.
Vpis v dodatno leto: Študent, ki v času študija ni ponavljal letnika ali spremenil študijskega programa/smeri, se lahko po končanem zadnjem letniku študija vpiše v dodatno leto.
Izjema: Študent se lahko vpiše v dodatno leto, tudi če je spremenil študijski program/smer, če se je pri tem vpisal v višji letnik, kot je že bil vpisan na tej stopnji.
Izjema: Študent enovitega magistrskega študijskega programa Pedagoška matematika se lahko vpiše v dodatno leto, tudi če je ponavljal letnik ali enkrat spremenil študijski program/smer.
Za vpis sledite naslednjim korakom:
Korak 1: V sistem VIS se prijavite z digitalno identiteto UL-ID.
Korak 2: V rubriki »Ankete« izpolnite študentske ankete (ne velja za ponovni vpis).
Korak 3: V rubriki »Vpis - Vpisni list« izpolnite vpisni list.
Korak 4: Po vnosu vseh zahtevanih podatkov v vpisni list, potrdite vnos z gumbom Potrdi. Vneseni podatki se vam izpišejo na zaslonu za ponovni pregled. Predlog vpisnega lista lahko na spletni strani izpolnite ter potrdite vnos podatkov le enkrat, zato pred končno potrditvijo natančno preglejte vse podatke. Če so vneseni podatki točni, še enkrat izberite gumb Potrdi, v nasprotnem primeru se vrnite na predhodno stran in popravite napačne podatke.
Po uspešnem vnosu vas informacijski sistem o tem obvesti s sporočilom »Vpis je uspešno zaključen.« Za tem v sistemu VIS piše »Vaš vpisni list še ni pripravljen.«
Korak 5: Formalni del vpisa je zaključen, ko študentska pisarna preko sistema VIS potrdi (zaključi) vaš vpis (nekaj delovnih dni po uspešni oddaji vpisnega lista).
Po potrjenem (zaključenem) vpisu se vam bo v sistemu VIS odklenila možnost tiskanja potrdila o vpisu za študijsko leto 2025/2026 (izbira »Moji podatki - Potrdilo o vpisu«), po elektronski pošti na univerzitetni (študentski) elektronski naslov pa boste prejeli račun za prispevke za študij.
C) VPIS V IZJEMNIH PRIMERIH IN ODDAJA ŠTUDENTSKIH PROŠENJ (oddaja prošenj od 1. 9. 2025 do 15. 9. 2025; vpis na podlagi ugodene prošnje do 25. 9. 2025)
Če želite zamenjati študijski program (nadaljevanje študija po merilih za prehode - vpis v višji letnik) morate oddati prijavo za vpis preko elektronske vloge na spletnem portalu eVŠ od 1. 9. 2025 do vključno 15. 9. 2025 (1. stopnja in EMŠP) oziroma do vključno 30. 8. 2025 (2. stopnja). O nadaljnjem postopku vpisa boste obveščeni po elektronski pošti.
Če ne izpolnjujete pogojev za vpis v višji letnik ali želite podaljšati status študenta in imate za to upravičene razloge, morate preko sistema VIS oddati prošnjo od 1. 9. 2025 do 15. 9. 2025.
Če želite hitreje napredovati, morate preko sistema VIS oddati prošnjo od 1. 9. 2025 do 15. 9. 2025.
Postopek oddaje prošnje in vpisa poteka elektronsko preko preko sistema VIS, in sicer:
Korak 1: V sistemu VIS (izbira »Prošnje - Vnos prošenj«) izpolnite prošnjo, priložite ustrezna dokazila (glej »Dodatno obvestilo o vpisnih postopkih v š. l. 2025/2026«!) in oddajte prošnjo. Prošnja brez priloženih zahtevanih dokazil se lahko zavrže.
Zaradi upoštevanja določil Zakona o v visokem šolstvu (roki za izvedbo vpisa) in Statuta UL (postopek uveljavljanja pravic študentov - vročanje sklepov) Komisija za študijske zadeve UL FMF naknadno oddanih prošenj ne bo mogla obravnavati.
Korak 2: Komisija za študijske zadeve UL FMF bo prošnje obravnavala predvidoma 19. 9. 2025.
Korak 3: Postopek uveljavljanja pravic in obveznosti študentov, vezan na prošnje o statusu študenta, poteka preko sistema VIS (izbira »Prošnje - Pregled prošenj«). Po Statutu UL se šteje, da je študentu sklep vročen drugi delovni dan po dnevu objave v sistemu VIS.
Vpogled v odločitve oziroma sklepe o razrešitvah prošenj bo možen predvidoma 19. 9. 2025 ali 22. 9. 2025 (sistem VIS, izbira »Prošnje - Pregled prošenj, status prošnje - vpogled sklepa še ni izveden«).
Korak 4: Vpis študentov z ugodeno prošnjo bo potekal preko sistema VIS od predvidoma 22. 9. 2025 do 25. 9. 2025. Za vpis sledite korakom v točki A oziroma točki B.
POTRDILO O VPISU
Po potrjenem (zaključenem) vpisu se vam bo v sistemu VIS odklenila možnost tiskanja potrdila o vpisu za študijsko leto 2025/2026 (izbira »Moji podatki - Potrdilo o vpisu«).
PRISPEVKI ZA ŠTUDIJ
Po veljavnem Ceniku storitev UL znašajo prispevki za študij 32,90 EUR. Račun za prispevke za študij boste prejeli po elektronski pošti na univerzitetni (študentski) elektronski naslov po potrjenem (zaključenem) vpisu. Račun plačate v roku, navedenem na računu. Če računa ne plačate v roku, se vam v sistemu VIS zaklenejo določene možnosti.
ŠTUDENTSKA IZKAZNICA
S študijskim letom 2025/2026 se uvaja enotna digitalna študentska izkaznica. Več informacij najdete na spletni strani Digitalna študentska izkaznica | GOV.SI. Obstoječe fizične študentske izkaznice predvidoma ne bodo več v uporabi.
PRIČETEK PREDAVANJ IN URNIK
Pričetek predavanj v študijskem letu 2025/2026 bo v sredo, 1. 10. 2025.
Urnik za zimski semester bo objavljen najkasneje do 30. 9. 2025 na spletni strani fakultete in na oglasni deski na Jadranski 21 (oglasna deska na stopnišču med pritličjem in 1. nadstropjem – dodiplomski študij oziroma med 1. in 2. nadstropjem – podiplomski študij).
Prosimo vas, da v prvih tednih oktobra zaradi morebitnih sprememb večkrat preverite urnik.