Izjemen uspeh študentske ekipe Superior Engineering
Ekipo sestavlja kar 70 študentov Univerze v Ljubljani, med njimi:
- 37 s Fakultete za strojništvo,
- 25 s Fakultete za elektrotehniko,
- 3 s Fakultete za matematiko in fiziko,
- 2 s Fakultete za računalništvo in informatiko,
- 2 z Naravoslovnotehniške fakultete in
- 1 z Akademije za likovno umetnost in oblikovanje.
Formula Student velja za inkubator vrhunskega inženirstva, kjer ekipe študentov od prve skice do izdelave in testiranj razvijejo lasten električni dirkalnik. Poleg hitrosti se ocenjuje tudi načrtovanje, inovativnost, ekonomika in poslovni načrt, medtem ko dinamične discipline preverjajo pospešek, vodljivost, vožnjo po t. i. skidpadu in vzdržljivost. Ekipa Superior Engineering je letos zablestela prav v dinamičnih preizkušnjah: v disciplini Skidpad so z izjemnim časom 4,702 sekunde dosegli 6. mesto in postavili nov ekipni rekord, v Acceleration so z 3,568 sekunde prav tako postavili rekord in osvojili 6. mesto, v Autocrossu pa s 57,22 sekunde 3. mesto, kar pomeni dolgo pričakovano vrnitev med najboljše. »Osebno sem najbolj ponosen na celotno ekipo. Skozi sezono so vložili nešteto ur truda, pokazali ogromno inženirskega znanja ter izdelali odličen dirkalnik. To je ogromen korak naprej in odlična odskočna deska za naslednjo sezono,« je ob vrnitvi poudaril vodja ekipe Lan Jenčič.
Ključna tehnična novost letošnje sezone je bil prehod na štirikolesni pogon, ki je zahteval zasnovo novih planetnih gonil, prenovo šasije, prilagoditev podvozja in elektronike ter nov dizajn baterije. Ta korak je močno izboljšal pospeške in vodljivost, saj se navor prenaša na vsa kolesa, napreden algoritem za prilagajanje navora med levimi in desnimi kolesi (torque vectoring) pa je omogočil vrhunske čase v Skidpadu in Autocrossu. Kljub zahtevnemu razvoju, ki je vključeval nepredvidene zaplete, kot je bila prva izdelava šasijskega kalupa iz pločevine, in kljub nenadni napaki elektronike v preizkušnji Endurance, ki je onemogočila zaključek vožnje, je ekipa dokazala izjemno vztrajnost in pripravljenost na reševanje izzivov.
Ekipa že načrtuje naslednjo sezono, v kateri bo ciljala na še lažji in zanesljivejši dirkalnik z izboljšanimi kontrolnimi algoritmi ter novim modularnim kompozitnim kalupom za izdelavo karbonske šasije. Ob tem v svoje vrste vabi nove člane vseh tehniških smeri, ki želijo soustvarjati vrhunske inženirske projekte in pridobiti dragocene interdisciplinarne izkušnje. Dosežek Superior Engineering potrjuje, da lahko slovenski študenti enakovredno tekmujejo z najboljšimi v svetu visokotehnološkega inženirstva.