Preskoči na glavno vsebino

Vpisni roki za doktorski študij v študijskem letu 2015/16 (vpis v višji letnik)

Datum objave: 15. 9. 2015
Obvestilo študentom matematike

 

VPISI V Š. L. 2015/16

Študent, ki izpolnjuje pogoje za vpis v višji letnik:

  • v sistemu VIS izpolni splošno anketo (ni potrebno študentom brez statusa v š. l. 2014/15) in anketo za predmete iz letnika, v katerega je bil nazadnje vpisan (ni potrebno študentom brez statusa v š. l. 2014/15 in študentom, ki ponavljajo letnik v š. l. 2014/15),
  • v sistemu VIS izpolni vpisni list, ga natisne (obojestransko) in podpiše,
  • izpolni indeks (predmetnik za zimski in poletni semester; predmetnik je objavljen na spletni strani; študent, ki se vpisuje v 3. letnik, v indeks vpiše predmet "Individualno raziskovalno delo 3", 55 KT),
  • izpolni pogodbo o izobraževanju (v dveh izvodih; pogodba je priložena obvestilu o vpisu na spletni strani; pogodbo natisnite obojestransko).

Študent, ki se želi ponovno vpisati v isti letnik, mora študentski pisarni sporočiti svojo namero, ko izpolni pogoje za ponovni vpis, sicer ne bo imel odprtega vpisnega lista v sistemu VIS.

Vpis dodatnega leta (absolventski staž) ni obvezen. Študent, ki želi vpisati dodatno leto, mora študentski pisarni sporočiti svojo namero, sicer ne bo imel odprtega vpisnega lista v sistemu VIS.

Študent, ki je v š. l. 2014/15 opravljal kak predmet vnaprej in ima zaradi tega pri izpolnjevanju e-vpisnega lista težave z izbiro predmetov, naj smiselno izbere predmete v zahtevanem obsegu (npr. Predmet s konzultacijami 1, čeprav ga ne bo opravljal), v kuverto pa vloži list s pojasnilom (npr. katere predmete, ki jih je bil primoram izbrati, da mu je sistem VIS dovolil vpis, naj se mu izbrišejo iz elektronskega indeksa).

Študent za vpis pripravi naslednje dokumente:

  • izpolnjen indeks,
  • izpolnjen in podpisan vpisni list (natisnjen iz VIS-a),
  • izpolnjen in podpisan (tudi s strani izvajalca predmeta in skrbnika 3. stopnje) obrazec "Predmet s konzultacijami" (velja samo za študente, ki želijo opravljati predmet, ki se v š. l. 2015/16 ne bo izvajal s predavanji),
  • izpolnjeno in podpisano pogodbo o izobraževanju (v dveh izvodih),
  • študentsko izkaznico (obvezno, naknadno ne bo možno dobiti nalepke za š. l. 2015/16!),
  • izpolnjen obrazec za mesečno vozovnico, če ga potrebujete (obrazec "Vloga za izdajo subvencionirane vozovnice" in ustrezna pojasnila lahko dobite na spletni strani LPP).
  • Če študent potrebuje potrdilo o opravljenih izpitih, to jasno zapiše v kratki izjavi.
    Študent naj v sistemu VIS preveri, če ima vpisane vse ocene opravljenih študijskih obveznosti. Če ugotovi, da kakšna ocena manjka, naj se oglasi pri izvajalcu predmeta. .
  • Če študent potrebuje več kot 5 potrdil o vpisu, to jasno zapiše v kratki izjavi (ob potrditvi vpisa bomo študentu avtomatično izdali 5 potrdil o vpisu).
    Če študent želi, da mu potrdila o vpisu po potrditvi vpisa pošljemo po pošti, pripravi tudi kuverto z znamko in svojim naslovom.
    Ostalih dokumentov ne pošiljamo po pošti in jih študent osebno dvigne po končanem vpisu. .

Tako pripravljene dokumente študent odda v kuverti z jasno napisanim imenom in priimkom na recepciji UL FMF na Jadranski 21 ali jih pošlje s priporočeno pošto na naslov UL FMF, Oddelek za matematiko, Jadranska 19, Ljubljana.

Vpisi (študent lahko odda kuverto z dokumenti) bodo potekali od 15. septembra do vključno 18. septembra 2015.  Zaželeno je, da študent odda dokumente čim prej po izpolnitvi pogojev za vpis.

Potrjen indeks s prilogami študent osebno dvigne po končanem vpisu (nekaj delovnih dni po oddaji vpisne dokumentacije) na recepciji UL FMF na Jadranski 21. 

 

VPISNI STROŠKI

Vpisnina v višji letnik, dodatno leto (absolventski staž) oziroma ponovni vpis v isti letnik v š. l. 2015/16 znaša 21,00 EUR. 

Izdaja potrdila o opravljenih izpitih znaša po ceniku UL za š. l. 2014/15 za en izvod 4,40 EUR (če ima študent status v š. l. 2014/15) oziroma 8,80 EUR (če študent nima statusa v š. l. 2014/15).

Šolnina za en letnik študija znaša 3.500 EUR. Način plačila je naveden v pogodbi o izobraževanju.

Račun za šolnino, vpisnino in izdajo potrdila o opravljenih izpitih (če ga bo študent naročil) bomo študentu izstavili po končanem vpisu in ga priložili v kuverto skupaj z ostalimi potrjenimi vpisnimi dokumenti. Študent plača račun v roku, navedenem na računu.

 

PRIČETEK PREDAVANJ

Pričetek predavanj v š. l. 2015/16 bo v četrtek, 1. oktobra 2015

Urnik za zimski semester bo objavljen najkasneje do 30. septembra 2015 na spletni strani fakultete in na oglasni deski na Jadranski 21 (oglasna deska na stopnišču med 1. in 2. nadstropjem).

Prosimo vas, da v prvih tednih oktobra zaradi morebitnih sprememb večkrat preverite urnik.

 

Predstojnikov namestnik za študijske zadeve:
doc. dr. Damjan Kobal l.r.