Sprememba načina prijave v študentski informacijski sistem VIS
Novo (16.7.2021): Opazili smo težave s prijavo v VIS študentov na 2. stopnji, ki so prej prevzeli enotno identiteto na kaki drugi članici (npr. FRI). V tem primeru se je ob vpisu na 2. stopnjo FMF generirala nova identiteta UL, ki pa je večinoma niste prevzeli, saj vam je tista prva še vedno delovala. Če imate delujočo enotno identiteto UL, pa se ne morete prijaviti v VIS, je to lahko zaradi tega, ker VIS pričakuje, da boste prevzeli novo identiteto UL. Rešitev je, da se oglasite v referatu (oziroma sporočite ustrezne podatke po e-pošti), kjer vam bodo identiteto v VISu nastavili na delujočo. Če se bo kasneje izkazalo, da boste morali vseeno prevzeti novo identiteto UL, vas bomo o tem obvestili.
V sistemu VIS smo zamenjali način prijave. Namesto z uporabniškim imenom, ki ga imate na FMF in ima obliko npr.
Pravočasno preverite, če ste prevzeli svojo enotno univerzitetno identiteto na UL in poznate geslo zanjo, saj se sicer ne boste mogli prijaviti v Vis in vpisati v naslednje študijsko leto, prijaviti na razpisane izpitne roke ali oddajati prošenj.
To identiteto bi večinoma morali imeti, saj se uporablja med drugim za dostop do OneDrive, za dostop do namestitev za paket Microsoft Office, za e-volitve rektorja, dekana in študentskega sveta, pa tudi za dostop do sistema Tomo.
Če svoje digitalne identitete še nimate, jo lahko prevzamete na ID portalu UL. Na portalu lahko tudi spremenite svoje geslo, popravite svoje podatke, ki so povezani z digitalno identiteto ali pa uredite pozabljeno geslo. V primeru težav z enotno univerzitetno identiteto UL se obrnite na stran za pomoč Univerzitetne službe za informatiko UL.
Predvidevamo, da bomo sčasoma na uporabo enotne univerzitetne identitete UL prešli tudi pri vseh drugih storitvah, kjer zaenkrat uporabljate uporabniško ime FMF.