Preskoči na glavno vsebino

Podaljšanje statusa študenta

Pogoji za podaljšanje statusa študenta

V izjemnih primerih se lahko študentu, ki ni opravil obveznosti za vpis v višji letnik, 1x med študijskim programom, iz upravičenih razlogov status študenta podaljša za eno študijsko leto. Pravica se začne uveljavljati v naslednjem študijskem letu po upravičenem razlogu.

Upravičeni razlogi in ustrezna dokazila :

  • Starševstvo: Dokazilo o rojstvu otroka.
  • Daljša bolezen študenta: Ustrezno zdravniško potrdilo (npr.: dokazila o zdravljenju v bolnišnici, mnenje specialista, mnenje osebnega zdravnika), iz katerega mora biti razvidno, da je študentova nezmožnost za študij trajala najmanj dva neprekinjena meseca v zadnjem letu v času predavanj ali vsaj en mesec v izpitnem obdobju oziroma da ima študent stalne hude zdravstvene težave, ki bistveno vplivajo na študentovo sposobnost za študij.
  • Izjemne družinske in socialne okoliščine: Pisno potrdilo, ki ga izda pooblaščeni zavod (socialni, zdravstveni, pokojninski, za zaposlovanje ipd.) in dokazuje, da so ti razlogi bistveno vplivali na uspešnost študenta v času študija. Če so vas prizadele poplave, na prošnji označite ta razlog.
  • Aktivno sodelovanje na vrhunskih strokovnih, kulturnih in športnih prireditvah: Pisno potrdilo organizatorja prireditve ali organizacije, ki je poslala študenta na to prireditev, iz katerega je točno razvidna vrsta, čas in trajanje prireditve, za športnike tudi potrdilo Olimpijskega komiteja Slovenije o kategorizaciji.
  • Aktivno sodelovanje v organih univerze: Pisno potrdilo ustreznega organa univerze z navedbo funkcije in dela, ki ga študent opravlja.
  • Leto plus: Tuji študenti prvega letnika študija, ki prvo leto študirajo na UL, lahko zaprosijo za podaljšanje statusa študenta, če skupaj z ECTS pridobljenimi na Leto plus izpolnjujejo pogoj 30 ECTS.

Postopek

POZOR: Prošnje za podaljšanje statusa študenta (in za izjemni vpis v višji letnik) iz utemeljenih razlogov najdete v VIS-u, vendar le v začetku septembra.

Korak 1: V sistemu VIS (izbira »Razno - Prošnje«) izpolnite prošnjo. Prošnji morajo biti v priložena ustrezna dokazila.

Korak 2: Izpolnjeno prošnjo natisnite, podpišite in jo oddajte skupaj z dokazili (a) na recepciji OF na Jadranski 19 ali (b) jo pošljite s priporočeno pošto na naslov: UL FMF, Oddelek za Fiziko, Jadranska 19, Ljubljana.

Korak 3: Komisija za študijske zadeve UL FMF bo prošnje obravnavala.

Korak 4: Postopek vezan na prošnje o statusu študenta, poteka preko sistema VIS (izbira »Razno - Prošnje«). Vpogled v odločitve oziroma sklepe o razrešitvah prošenj bo možen predvidoma naslednji delovni dan po seji Komisije (sistem VIS, izbira »Razno - Prošnje, status prošnje - zaključen«).

Korak 5: V primeru, da bo vaši prošnji ugodeno, bo vpis potekal elektronsko preko VIS-a v zadnjih tednih septembra. Sledite navodilom, ki jih bomo konec avgusta objavili na spletni strani fakultete.

POZOR: Komisija za študijske zadeve UL FMF prepozno oddanih prošenj ne bo obravnavala.


Račun, študentska izkazica in potrdila

Vpis je zaključen, ko na vaš e-naslov prejmete račun z vpisnimi stroški.

Ko je račun poravnan lahko sami v VIS-u natisnete potrdila o vpisu ter o opravljenih obveznostih.

Študentsko izkaznico dostavite na recepcijo OF, da jo opremimo z novo nalepko.