Kdaj (podatek je veljaven le za vpis v študijsko leto 2024/25)
Odpiranje vpisnih listov: od 1. do 15. septembra
Izpolnjevanje vpisnih listov: od 1. do 19. septembra
Avtomatsko odpiranje vpisnih listov (IZJEMA DOKTORSKI ŠTUDENTI, PONAVLJANJE LETNIKA, DODATNO LETO)
Dan po izpolnitvi pogojev za vpis v višji letnik, boste proti koncu zadnjega izpitnega obdobja v VIS-u imeli že pripravljen vpisni list. Vpisni list izpolnite, študentsko izkaznico pa dostavite na recepcijo stavbe OF, da jo opremimo z novo nalepko.
Rok za izpolnitev vpisnih listov je v 19. september 2024, vendar vas prosimo, da vpisni list izpolnite takoj, ko bo to možno.
POZOR: Vpisni listi se bodo avtomatsko odpirali le do konca izpitnega obdobja (do 15. 9. 2024 do polnoči). Poskrbite, da svoje domače naloge oddate dovolj zgodaj, da bodo profesorji imeli čas pregledati izdelke in vpisati ocene.
POZOR: V primeru, da se vpisni list, čeprav izpolnjujete pogoje za vpis v višji letnik, ne odpre do vključno 15. septembra, nemudoma kontaktirajte študentsko pisarno.
POZOR: Študentom doktorskega programa se vpisni list NE odpre avtomatsko. Ko izpolnete pogoje za napredovanje v višji letnik, kontaktaktirajte študentsko pisarno, da vam ročno odpremo vpisni list!
POZOR: Za odpiranje vpisnega lista za ponavljanje letnika ali dodatno leto do 15. septembra kontaktirajte študentsko pisarno.
Pogoji za vpis v višji letnik
Pogoje za vpis v višji letnik najdete s klikom na Študij fizike : (izberite študijski program, ki ga obiskujete) : Pogoji za napredovanje po programu
Izpolnjevanje vpisnega lista
Korak 1: V sistem VIS se prijavite z digitalno identiteto UL-ID.
Korak 2: V rubriki »Ankete« izpolnite študentske ankete.
Korak 3: V rubriki »Vpis - Vpisni list« izpolnite vpisni list.
Korak 4: Po vnosu vseh zahtevanih podatkov v vpisni list, potrdite vnos z gumbom Potrdi. Vneseni podatki se vam izpišejo na zaslonu za ponovni pregled. Predlog vpisnega lista lahko na spletni strani izpolnite ter potrdite vnos podatkov le enkrat, zato pred končno potrditvijo natančno preglejte vse podatke in izbiro predmetov. Če so vneseni podatki točni, še enkrat izberite gumb Potrdi, v nasprotnem primeru se vrnite na predhodno stran in popravite napačne podatke. Po uspešnem vnosu vas informacijski sistem o tem obvesti s sporočilom »Vpis je uspešno zaključen.«. Vpisnega lista ne tiskajte.
Korak 5: Vpis je zaključen, ko na vaš e-naslov prejmete račun z vpisnino. Če računa ne prejmete do 28. septembra, nemudoma kontaktirajte študentsko pisarno.
Korak 6: Na recepcijo OF oddajte študentsko izkaznico.
Izbira predmetov
Seja v VIS-u je ob neaktivnosti časovno omejena, zato si izbirne predmete na naši spletni strani oglejte še pred začetkom izpolnjevanja vpisnega lista. Obveznih predmetov vam ni potrebno izbirati, saj se v vaš indeks prenesejo avtomatsko. Seštevek obveznih in izbirnih predmetov mora znašati 60 KT.
POZOR: Še posebej pozorni bodite na ciklične predmete. Določeni predmeti se bodo izvajali ciklično, kar pomeni, da boste izbirali med predmeti 1. in 2. letnika ne glede na letnik vpisa, vsota vseh predmetov (obveznih in izbirnih) pa mora biti 60 KT za vsak letnik.
POZOR: Študent, ki je v preteklem študijskem letu opravljal kak predmet vnaprej, ali študent, ki bo šel na mednarodno izmenjavo Erasmus+, in ima zaradi tega pri izpolnjevanju e-vpisnega lista težave z izbiro predmetov, naj smiselno izbere predmete v zahtevanem obsegu (npr. Zunanji izbirni predmet, čeprav ga ne bo opravljal) ter sporoči študentski pisarni po elektronski pošti na naslov fizka@fmf.uni-lj.si, da uredimo vaš e-indeks.
Zunanji izbirni predmeti in obštudijska dejavnost
Študijski programi na FMF predvidevajo različno število ECTS (preverite predmetnik), ki jih lahko pridobite na drugih fakultetah in organizacijah. Več informacij najtete na naslednji povezavi.
Račun, študentska izkazica in potrdila
Vpis je zaključen, ko na vaš univerzitetni e-naslov prejmete račun s stroški, ki so nastali ob vpisu.
Ko je račun poravnan lahko sami v VIS-u (zavihek Moji podatki) tiskate Potrdila o vpisu ter Potrdila o opravljenih obveznostih.
Študentsko izkaznico dostavite na recepcijo OF, da jo opremimo z novo nalepko.
Pogoji za izjemni vpis
Izjemoma lahko zaprosite za vpis v višji letnik, če imate opravljene obvezne vsebine v skladu s študijskim programom in minimalni obseg kreditnih točk tekočega letnika ter imate izkazane upravičene razloge. Minimalni obseg kreditnih točk ne sme biti manjši od 40 kreditnih točk.
Upravičeni razlogi in ustrezna dokazila:
- Starševstvo: Dokazilo o rojstvu otroka.
- Daljša bolezen študenta: Ustrezno zdravniško potrdilo (npr.: dokazila o zdravljenju v bolnišnici, mnenje specialista, mnenje osebnega zdravnika), iz katerega mora biti razvidno, da je študentova nezmožnost za študij trajala najmanj dva neprekinjena meseca v zadnjem letu v času predavanj ali vsaj en mesec v izpitnem obdobju oziroma da ima študent stalne hude zdravstvene težave, ki bistveno vplivajo na študentovo sposobnost za študij.
- Izjemne družinske in socialne okoliščine: Pisno potrdilo, ki ga izda pooblaščeni zavod (socialni, zdravstveni, pokojninski, za zaposlovanje ipd.) in dokazuje, da so ti razlogi bistveno vplivali na uspešnost študenta v času študija. Če so vas prizadele polave, je to ralog, ki ga izberete na prošnji.
- Aktivno sodelovanje na vrhunskih strokovnih, kulturnih in športnih prireditvah: Pisno potrdilo organizatorja prireditve ali organizacije, ki je poslala študenta na to prireditev, iz katerega je točno razvidna vrsta, čas in trajanje prireditve, za športnike tudi potrdilo Olimpijskega komiteja Slovenije o kategorizaciji.
- Aktivno sodelovanje v organih univerze: Pisno potrdilo ustreznega organa univerze z navedbo funkcije in dela, ki ga študent opravlja.
Postopek oddaje prošnje za izjemni vpis
POZOR: Prošnje za izjemni vpis v višji letnik iz utemeljenih razlogov najdete v VIS-u, vendar le v začetku septembra.
Korak 1: V sistemu VIS (izbira »Razno - Prošnje«) izpolnite prošnjo. Prošnji morajo biti v priložena ustrezna dokazila.
Korak 2: Izpolnjeno prošnjo natisnite, podpišite in jo oddajte skupaj z dokazili (a) na recepciji OF na Jadranski 19 ali (b) jo pošljite s priporočeno pošto na naslov: UL FMF, Oddelek za Fiziko, Jadranska 19, Ljubljana.
Korak 3: Komisija za študijske zadeve UL FMF bo prošnje obravnavala.
Korak 4: Postopek vezan na prošnje o statusu študenta, poteka preko sistema VIS (izbira »Razno - Prošnje«). Vpogled v odločitve oziroma sklepe o razrešitvah prošenj bo možen predvidoma naslednji delovni dan po seji Komisije (sistem VIS, izbira »Razno - Prošnje, status prošnje - zaključen«).
Korak 5: V primeru, da bo vaši prošnji ugodeno, bo vpis potekal elektronsko preko VIS-a v zadnjih tednih septembra. Sledite navodilom, ki jih bomo konec avgusta objavili na spletni strani fakultete.
POZOR: Komisija za študijske zadeve prepozno oddanih prošenj ne bo obravnavala in bodo zavržene. Pritožbeni organ (Senat FMF) bo ugovore obravnaval na oktobrski seji.
Vpis
Vpis študentov z ugodeno prošnjo bo potekal preko sistema VIS zadnja dva tedna septembra. Korake postopka za vpis si oglejte pod zgornjim zavihkom Vpis z izpolnjevanjem pogojev.