Damjan Kobal
učitelj, docent
Kabinet: P28, Pritličje, Jadranska 21, Ljubljana
Tel: +386 (0)1 4766 705, centrala: +386 (0)1 4766 600
E-pošta: damjan.kobal@fmf.uni-lj.si


  • Doktorat, matematika, University of Notre Dame, ZDA, 1995.
  • Magisterij, matematika, University of Notre Dame, ZDA, 1992.
  • Magisterij, matematika, Univerza v Ljubljani, 1989.
  • Diploma, matematika, Univerza v Ljubljani, 1985.


  • Učitelj, docent; FMF UL, 2000 - ....
  • Dopolnilno raziskovalno, IMFM, 1995 - 2010.
  • Asistent, FMF UL, 1995 - 2000.
  • Teaching Assistant, University of Notre Dame, 1991 - 1995.
  • Ph.D. Student, Univesrity of Notre Dame; 1990 - 1995.
  • MR; IMFM, 1990 - 1993.
  • Asistent, MR; FMF UL in IMFM, 1987 - 1990.
  • Asistent, Fakulteta za matematiko in fiziko, Univerza v Ljubljani, 1985 - 1987.


  • Skrbnik programa Pedagoška matematika, 2000 - 2020
  • Skrbnik FMF seminarja za učitelje, 2002 - ....
  • Namestnik za študijske zadeve OM FMF 2013-2015.
  • Namestnik za študijske zadeve OM FMF 2009-2011.


Tekoče
  • Elementarna geometrija
  • Didaktika matematike 1
  • Didaktika matematike 2
  • Pedagoška praksa
  • Dinamična geometrija
  • Matematika (Zdravstvena fakulteta)
  • Proseminar A
V preteklosti tudi
  • Elementarna matematika
  • Linearna algebra
  • Matematika (FRI VSŠ)
  • Matematika za inženirje
  • Matematika v praksi
  • Poslovna matematika


  • Acta non verba - Dejanja, ne besede, prispevek na 3. nacionalni znanstveni konferenci Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju, PI, SLODRE, CMEPIUS, SAZU, Ljubljana, 25. 9. 2018.
  • Izobraževanje med utopijo in distopijo, prispevek na posvetu Izobraževanje učiteljev za izzive prihodnosti ob 40-i obletnici CPI, Filozofska fakulteta UL, Ljubljana, 20. 9. 2018.
  • Mathematics and teaching, Predavanje - delavnica, 50 učiteljev, Sri Prakash Synergy School, Rajahmundry, Andra Pradesh, Indija, 11. 1. 2018.
  • (Mathematical) Mind Challenges, Predavanje - delavnica, 50 dijakov, Sri Prakash Synergy School, Rajahmundry, Andra Pradesh, Indija, 11. 1. 2018.
  • (Mathematical) Mind Challenges, (4 ure) Predavanje - delavnica, 150 dijakov, Sri Prakash Synergy School, Peddapuram, Andra Pradesh, Indija, 10. 1. 2018.
  • Logos – the Beauty of Word and the Power of Reason, dve predavanji za dijake, Keio Academy of New York, ZDA, 8. 12. 2017.
  • Mathematics and its educational/social role, predavanje na učiteljskem kolokviju, Saint Mary's College, Notre Dame, Indiana, ZDA, 1. 12. 2017.
  • Logos – the Beauty of Word and the Power of Reason, javno predavanje na Saint Mary's College, Carroll Auditorium, Notre Dame, Indiana, ZDA, 3. 11. 2017.
  • O motivaciji in (matematičnem) smislu - Kaj mi pomeni matematika?, Predavanje in delavnica, Srečanje med učitelji matematike OŠ in SŠ, Gimnazija Velenje, ŠC Velenje, Velenje, 21.3.2016.
  • Matematika med vedenjem in razumevanjem, Strokovno srečanje za učitelje, Sodoben pouk zgodovine, fizike, matematike in slovenščine, Mladinska knjiga, Hotel Primus, Ptuj, 10.3.2016.
  • Matematika med vedenjem in razumevanjem, Strokovno srečanje za učitelje fizike, matematike in zgodovine, Mladinska knjiga, Mhotel, Ljubljana, 1.3.2016.
  • Je lepota v očeh opazovalca, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 29.1.2016.
  • O matematiki, Predstavitev za OŠ Idrija, Naravoslovni dan, OM FMF, Ljubljana, 21.9.2015.
  • Science or Common Sense?, Zaključno predavanje (Concluding lecture), Mednarodna poletna šola za učitelje (International summer school for teachers), Škofijska klasična gimnazija, Ljubljana - Šentvid, 28.8.2015.
  • Zakaj je matematika (ne)potrebna?, Predstavitev za OŠ Idrija, Naravoslovni dan, OM FMF, Ljubljana, 23.9.2014.
  • Geometrija prepogibanja papirja, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 19.9.2014
  • Fibonaccijeva števila in navidezna protislovja, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 20.9.2013.
  • Zakaj je matematika (ne)potrebna?, Predstavitev za OŠ Idrija, Naravoslovni dan, OM FMF, Ljubljana, 19.9.2013.
  • Upravljanje (mentalnega) portfelja, Predavanje v okviru naravoslovnega tedna, Gimnazija Vič, Ljubljana, 12.3.2013.
  • Ploščina parabolnega odseka, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 26.1.2013.
  • Reševanje problemov in problematiziranje rešitev, Delavnica, Gimnazijsko usposabljanje učiteljev, ZRSŠ, Ljubljana, 5.1.2013.
  • ICME - 12, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 22.9.2012.
  • Ponovno o stožnicah, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 21.9.2012.
  • O naravoslovju in znanosti, Predstavitev za OŠ Idrija, Naravoslovni dan, OM FMF, Ljubljana, 20.9.2012.
  • Logos – lepota besede in moč argumenta ali Zakaj je matematika nepotrebna?, Predavanje za dijake, Prva gimnazija Maribor, Maribor, 23.5.2012.
  • Zašifrirano darilo, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 4.2.2012.
  • Zakaj je matematika (ne)potrebna, Predavanje v okviru naravoslovnega tedna, Gimnazija Vič, Ljubljana, 10.3.2011.
  • Od preprostih nalog do projektivne ravnine, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 5.2.2011.
  • O naravoslovju in znanosti, Predstavitev za OŠ Idrija, Naravoslovni dan, OM FMF, Ljubljana, 14.9.2010.
  • ICME-11 (International Congress on Mathematical Education), Monterrey, Mehika 2008 - Vtisi, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 20.9.2008.
  • O matematiki, Predstavitev za OŠ Idrija, Po poteh slovenskih matematikov, OM FMF, Ljubljana, 20.6.2008.
  • Moderna tehnologija in stare matematične ideje, Projektni teden, Gimnazija Novo Mesto, Novo Mesto, 2.4.2008.
  • Tantrix - zabavno kravžljanje možganov, Projektni teden, Gimnazija Novo Mesto, Novo Mesto, 2.4.2008.
  • Zakaj je matematika (ne)potrebna?, Projektni teden, Gimnazija Novo Mesto, Novo Mesto, 2.4.2008.
  • O uporabnosti in pomenu matematike, Gimnazija in ekonomska šola, ŠC Srečka Kosovela Sežana, Sežana, 14.2.2008.
  • (et al.), Okrogla miza o ocenjevanju, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 2.2.2008.
  • Uvod, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 1.2.2008.
  • Uvod, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 21.9.2007.
  • Od obodnega kota do magičnega kroga, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 3.2.2007.
  • Uvod, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 2.2.2007.
  • E-um II, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 30.9.2006.
  • E-um I, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 29.9.2006.
  • Matematika med intuicijo in abstrakcijo, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 4.2.2006.
  • Uvod, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 3.2.2006.
  • Razmišljanje in zabava s čisto pravim Tantrixom, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 24.9.2005.
  • Uvod, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 23.9.2005.
  • Zakaj je matematika (ne)potrebna?, Matematični tabor Libelice, Gimnazija Ptuj, 17.3.2005.
  • Čisto navadno poučevanje matematike, V okviru projekta Prenova Gimnazij ZRSŠ, Ljubljana, 15.3.2005.
  • Uvod - sedem receptov za poučevanje matematike, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 28.1.2005.
  • Logos- lepota besede in moč argumenta, Miklošičevi dnevi, Gimnazija Ljutomer, 19.11.2004.
  • Tantrix, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 25.9.2004.
  • Uvod, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 24.9.2004.
  • Ljudje in posel v duhu odnosa dinamičnega človeka do Resnice/Boga, Katoliški poslovneži, Ljubljana, 16.2.2004.
  • Rekontekstualizacija matematike: Konkretni problemi poučevanja, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 24.1.2004.
  • Mat v dveh potezah – motiv in strategija, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 26.9.2003.
  • Matematika, kako segaš preko meja šolskega predmeta?, Tuma, Seminar za učitelje, Nova Gorica, Radovljica, več ponovitev, 2003-2004.
  • Matematika Didaktike, Priredba ob izidu učbenikov, DZS, Gimnazija Ledina, 2003.
  • Matematika didaktike, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 18.1.2003.
  • E(ste)tika geometrije v šoli, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 17.1.2003.
  • Poenostavljanje v matematiki: med motivacijo in nujo, ZRSŠ, seminar za učitelje, več priredb, 2002-2003.
  • Kritično matematično izobraževanje, ZRSŠ, seminar za učitelje, več priredb, 2002.
  • Poklicna matura in kritično matematično izobraževanje, ZRSŠ, seminar za učitelje, več priredb, 2002.
  • Kritično matematično izobraževanje, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 2001/02.
  • Od števila do računalnika, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 1999/2000.
  • Anketa 97 za profesorje matematike - rezultati in komentarji, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 1998/99.
  • Z matematiko na sprehod, FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 1997/98.
  • Dejavniki motivacije za matematično izobraževanje(razgovor), FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 1996/97.


  • From Ancient Mathematics to Modern Technology, vabljeno predavanje na '3rd AIMER International Conference on Mathematics Education', Pune, Indija, 5 - 8 januar 2018.
  • Visualizations and the Concept of Proof in Basic Linear Algebra Teaching, International Linear Algebra Society conference, ILAS 2017: Connections, Iowa State University, Ames, Iowa, ZDA, 24 - 28. 7. 2017.
  • The Power of Geometry in the Concept of Proof, Workshop, 13th International Congress on Mathematical Education, ICME-13, Hamburg, July 24-31, 2016.
  • STEM Education Centre experts invited meeting, Johannes Kepler University, Linz, Austria, May 2-4, 2016.
  • (Močnikova) matematika: razumevanje in smisel. DMFA Slovenije, Cerkno, oktober 24-25, 2014.
  • Matematika med vedenjem in razumevanjem (Mathematics between knowing and understanding), (vabljeno plenarno predavanje), 2. mednarodna Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2014 (2nd International Conference on Learning and Teaching Mathematics KUPM2014), Čatež, avgust 21-22, 2014.
  • (et al.) Connecting transformational geometry and transformations of functions. International Seminar in Mathematics Education 2013, Park City Mathematics Institute - Institute for Advanced Study, Park City, ZDA, 30.6.-7.7.2013.
  • (et al.) Geometric transformations sequence. International Seminar in Mathematics Education 2013, Park City Mathematics Institute - Institute for Advanced Study, Park City, ZDA, 30.6.-7.7.2013.
  • (et al.) The use of dynamic geometry software in the teaching and learning of geometry through transformations. International Seminar in Mathematics Education 2013, Park City Mathematics Institute - Institute for Advanced Study, Park City, ZDA, 30.6.-7.7.2013.
  • Technology and simple math ideas inspire teaching. The 12th International Congress on Mathematical Education, Korea National University of Education, Seul, Korea, July 8-15, 2012.
  • The art of teaching is being smartly simple - GeoGebra role model. 2nd International GeoGebra Conference, Hagenberg, Austria, August 29-31 2011.
  • Umetnost poučevanja je v pametni preprostosti - GeoGebrino zrcalo. DMFA Slovenije, Portorož, oktober 28-29, 2011.
  • (et al.) Complex numbers in teacher education: connecting mathematics and pedagogy. International Seminar in Mathematics Education 2013, Park City Mathematics Institute - Institute for Advanced Study, Park City, ZDA, julij 3-10, 2011.
  • (et al.) Reflections on the history of complex numbers. International Seminar in Mathematics Education 2011, Park City Mathematics Institute - Institute for Advanced Study, Park City, ZDA, julij 3-10, 2011.
  • (et al.) A learning progression for complex numbers. International Seminar in Mathematics Education 2011, Park City Mathematics Institute - Institute for Advanced Study, Park City, ZDA, julij 3-10, 2011.
  • (et al.) Integrating algebra and geometry with complex numbers. International Seminar in Mathematics Education 2011, Park City Mathematics Institute - Institute for Advanced Study, Park City, ZDA, julij 3-10, 2011.
  • (z B. Hvala). Merjenje kvalitete. Posvet o poučevanju fizike, kemije in matematike, Slovenska akademija znanosti in umetnosti, Ljubljana, 22. septembra 2010.
  • Zašto je matematika nepotrebna? 8. festival znanosti, Rijeka, April 19-23, 2010.
  • The teacher's authority and responsibility - a historical perspective on recent pseudo-scientific metrics in education. International History, Philosophy, and Science Teaching Group Biennial Conference, University of Notre Dame, Notre Dame, ZDA, June 24-28, 2009.
  • The use of GeoGebra to motivate, to present and to deepen the comprehension of math (invited keynote talk). First International GeoGebra Conference, Hagenberg, Austria, July 14-15, 2009.
  • Najpomembnejši didaktični pripomoček. DMFA Slovenije, Bled, november 6-7, 2009.
  • From mathematics to technology and backwards by intuition. Frontiers in science education research, International conference on science and mathematics education research, Famagusta, North Cyprus, March 22-24, 2009.
  • The use of technology to motivate, to present and to deepen the comprehension of math. The mathematics education into the 21st century project, The 10th International Conference "Models in Developing Mathematics Education", Dresden, Germany, September 11-17, 2009.
  • Logos - Lepota besede in moč argumenta (vabljeno predavanje). Jeziki v izobraževanju (Languages in education) Ljubljana, September 25-26, 2008.
  • The arithmetic mean and car differential. 11th International Congress on Mathematical Education, Monterrey, Mexico, July 6-13, 2008.
  • Ancient mathematical ideas and their applicability in technology and teaching. 42. Jahrestagung der Gesellschaft fur Didaktik der Mathematik, Budapest, Hungary, March 14-16, 2008.
  • Preverjanje, vrednotenje, merjenje ali ocenjevanje znanja. DMFA Slovenije, Podčetrtek, november 7-8, 2008.
  • The illusion of objectivity or the objectivity of responsibility. 11th International Congress on Mathematical Education, Monterrey, Mexico, July 6-13, 2008.
  • (z dvema soavtorjema). Dinamična geometrija z RiŠ-em in GeoGebro (Dinamic geometry with CaR and GeoGebra). Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT (International Conference Enabling Education and Research with ICT), SIRIKT 2008, Kranjska Gora, april 16-19, 2008.
  • (z dvema soavtorjema). Nekatera odprtokodna orodja za e-gradiva (Some opensource Tools in e-learning). Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT (International Conference Enabling Education and Research with ICT), SIRIKT 2008, Kranjska Gora, april 16-19, 2008.
  • (s tremi soavtorji). Retrospektiva E-um projekta (Retrospection of the E-um project). Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT (International Conference Enabling Education and Research with ICT), SIRIKT 2008, Kranjska Gora, april 16-19, 2008.
  • (z dvema soavtorjema). E-um izhodišča in E-um načrti v luči odzivov uporabnikov (The origins, the plans and E-um users feedback). Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT (International Conference Enabling Education and Research with ICT), SIRIKT 2008, Kranjska Gora, april 16-19, 2008.
  • The arithmetic mean and car differential. The 2nd International Symposium on Mathematics and its Connections to the Arts and Sciences (MACAS2), Centre for Science and Mathematics Education, University of Southern Denmark, Odense, May 29-31, 2007.
  • Motivacija ali manipulacija z računalnikom. DMFA Slovenije, Podčetrtek, november 9-10, 2007.
  • (z dvema soavtorjema). E-um learning in e-society. 2nd International Conference on e-Learning, New York, June 28-29, 2007.
  • (z B. Zmazek). (E-)Mind thinking in E-learning. Conference "eLearning in a new Europe", Bundesministerium für Unterricht, Kunst und Kultur, Eisenstadt, Austria, October 4-6, 2007.
  • (z dvema soavtorjema). Vsebinska zasnova in iz nje izhajajoča aksiomatika E-um gradiv (The content principles and axioms of E-um materials). Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT, SIRIKT 2007, Kranjska Gora, april 19- 21, 2007.
  • (s štirimi soavtorji). Projekt e-um in vizija e-učenja (E-um project and the vision of e-learning). Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT, SIRIKT 2007, Kranjska Gora, april 19- 21, 2007.
  • (z dvema soavtorjema). Načela didaktike in zdrava pamet pri e-učenju (Principles of didactics and common sense in e-learning environment). Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT, SIRIKT 2007, Kranjska Gora, april 19- 21, 2007.
  • (z dvema soavtorjema). Sistem vodenja kakovosti projekta E-um (The quality management system of E-um project). Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT, SIRIKT 2007, Kranjska Gora, april 19- 21, 2007.
  • (z dvema soavtorjema). Delavnica: e-učenje z RiŠ-em (Workshop: e-learning with RiŠ). Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT (International Conference Enabling Education and Research with ICT), SIRIKT 2007, Kranjska Gora, april 19- 21, 2007.
  • Ocenjevanje matematičnega znanja - iluzija objektivnosti. DMFA Slovenije, november 25-26, 2005.
  • Recontextualisation of mathematics, Mednarodna konferenca o realistični matematiki, Škofijska klasična gimnazija, Ljubljana - Šentvid, 2003.
  • Dynamic HUMAN Resources Management: In Search of a Meaningful Definition and Application, Mednarodna konferenca GEA College, Portorož, Februar 2002.


  • Vodja FMF seminarja za učitelje matematike (2002 - )
  • Vodja in izvajalec FMF seminarja: Matematika med osnovno in srednjo šolo (2014 - )
  • Mathematics and teaching, Predavanje - delavnica, 50 učiteljev, Sri Prakash Synergy School, Rajahmundry, Andra Pradesh, Indija, 11. 1. 2018.
  • (Mathematical) Mind Challenges, Predavanje - delavnica, 50 dijakov, Sri Prakash Synergy School, Rajahmundry, Andra Pradesh, Indija, 11. 1. 2018.
  • (Mathematical) Mind Challenges, (4 ure) Predavanje - delavnica, 150 dijakov, Sri Prakash Synergy School, Peddapuram, Andra Pradesh, Indija, 10. 1. 2018.
  • Mednarodna poletna šola: (European ScienceMath-Teacher Trainings) New ways of teaching mathematics and physics – practical and cross-curricular approach; predavatelj in organizacija s T. Golež, Ljubljana, 19-23. Avgust 2013.
  • Mednarodna poletna šola: (European ScienceMath-Teacher Trainings) New ways of teaching mathematics and physics – practical and cross-curricular approach; predavatelj in organizacija s T. Golež, Ljubljana, 20-24. Avgust 2012.
  • Mednarodna poletna šola: (European ScienceMath-Teacher Trainings) New ways of teaching mathematics and physics – practical and cross-curricular approach; predavatelj in organizacija s T. Golež, Ljubljana, 22-26. Avgust 2011.
  • GeoGebra delavnica, Gimnazija in srednja šola Rudolf Maister, Kamnik, 17 in 24.10.2011
  • Mednarodna poletna šola: (European ScienceMath-Teacher Trainings) New ways of teaching mathematics and physics – practical and cross-curricular approach; predavatelj in organizacija s T. Golež, Ljubljana, 23-27. Avgust 2010.
  • GeoGebra delavnica, Gimnazija Bežigrad, Ljubljana, 27.11.2009.
  • Mednarodna poletna šola: (European ScienceMath-Teacher Trainings) Cooperation Between Mathematics And Sciences - From Research Towards Enhanced Teaching; predavatelj in organizacija s T. Golež, Ljubljana, 24-28. Avgust 2009.
  • (et al.) GeoGebra delavnica (12 ur, 2x), FMF seminar za učitelje matematike, FMF. Ljubljana, 12.9.2008, 19.9.2008, 30.1.2009 in 6.2.2009.


  • (Skupinski mednarodni: Danska, Finska, Nemčija, Slovenija). Mathematical literacy and cross curricular competencies through interdisciplinarity, mathematising and modelling science, Mednarodni Science Math izobraževalni EU projekt, 2006 - 2009.
  • Avtomobilizem, računalništvo, informacijska tehnologija in matematika, Projekt Evropskega Socialnega sklada in Ministrstva za šolstvo, znanost in šport RS, Promocijska predavanja in delavnice po šolskih kolektivih, 2005-2006.
  • Priprave, izvedba in refleksija pouka, Projekt Evropskega Socialnega sklada in Ministrstva za šolstvo, znanost in šport RS, Predavanja in delavnice po šolskih kolektivih, 2005-2006.
  • S samorefleksijo do boljšega dela, Projekt Evropskega Socialnega sklada in Ministrstva za šolstvo, znanost in šport RS, Predavanja in delavnice po šolskih kolektivih, 2005-2006.
  • (pet soavtorjev). Mednarodna primerjalna analiza poteka učnih ur pri pouku matematike in naravoslovja v 8. razredu osnovne šole (raziskava na osnovi IEA TIMSS in TIMSS-R Video Studies). Raziskovalni projekt v okviru ciljnih raziskovalnih programov na področju vzgoje in izobraževanja ter športa za leto 2000. Pedagoški inštitut, Ljubljana, 2000 - 2003.


  • Intervju: Pogovor s profesor Grassellijem, Obzornik za matematiko in fiziko, to appear 2016.
  • Intervju: Pogovor s prof. Črtomirom Zupančičem, Obzornik za matematiko in fiziko, letn. 58, št. 2, str. 51-92, 2011.
  • Intervju: Tomaž Schara, Obzornik za matematiko in fiziko, letn. 57, št. 1, str. 20-38, 2010.
  • Intervju: Boris Kham. Obzornik za matematiko in fiziko, letn. 56, št. 6, str. 214-232, 2009.
  • Intervju: Gospod Janez Golja, vodja centra za forenzične raziskave, Obzornik za matematiko in fiziko, letn. 55, št. 4, str. 140-160, 2008.
  • Intervju: Pogovor s prof. Ivanom Vidavom ob 40. obletnici smrti prof. Josipa Plemlja, Obzornik za matematiko in fiziko, letn. 54, št. 6, str. 202-226, 2007.
  • Intervju: Rudolf Moge, poslanec v Državnem zboru RS, Obzornik za matematiko in fiziko, letn. 54, št. 2, str. 40-48, 2007.
  • Intervju: Prof. dr. Dušan Petrač, Obzornik za matematiko in fiziko, letn. 53, št. 5, str. 145-155, 2006.
  • Intervju: Bojan Dremelj, Obzornik za matematiko in fiziko, letn. 53, št. 4, str. 119-126, 2006.


  • Matrix zeros of polynomials, The Mathematical Gazette, Volume 104, Number 559, March 2020, Cambridge University press, 2020.
  • Linear Algebra — A Companion of Advancement in Mathematical Comprehension, Poglavje v Challenges and Strategies in Teaching Linear Algebra, Ured. Stewart & all., ICME-13 Monographs, ISBN # 978-3-319-66810-9, Springer, 2018.
  • The Power of Geometry in the Concept of Proof, Proceedings of the 13th International Congress on Mathematical Education, ICME-13 Monographs, G. Kaiser - Editor, (Conference Proceedings), pg. 735-736, Springer Open, Hamburg, 2016.
  • Matematika med vedenjem in razumevanjem (Mathematics between knowing and understanding), 2. mednarodna Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2014, Zbornik prispevkov (2nd International Conference on Learning and Teaching Mathematics KUPM2014, Conference Proceedings), Čatež, avgust 21-22, 2014, Zavod RS za šolstvo / National Education Institute Slovenia, Ljubljana, 2015.
  • (et al.) Connecting transformational geometry and transformations of functions. International Seminar in Mathematics Education 2013, Park City Mathematics Institute - Institute for Advanced Study, 10 str., Park City, ZDA, 2013.
  • (et al.) Geometric transformations sequence. International Seminar in Mathematics Education 2013, Park City Mathematics Institute - Institute for Advanced Study, 10 str., Park City, ZDA, 2013.
  • (et al.) The use of dynamic geometry software in the teaching and learning of geometry through transformations. International Seminar in Mathematics Education 2013, Park City Mathematics Institute - Institute for Advanced Study, 13 str., Park City, ZDA, 2013.
  • (z B. Hvala), Ob rob prispevka Petra Preloga o stanju v našem šolstvu. Obzornik za matematiko in fiziko, letn. 59, št. 4, str. 142-146, 2012.
  • Technology and simple math ideas inspire teaching. The 12th International Congress on Mathematical Education, Seul, Korea, Korea National University of Education, 7 str. http://www.icme12.org/upload/UpFile2/WSG/0624.pdf., 2012.
  • (s še 22 soavtorji), Odvračamo najboljše. Šolski razgledi, 12. maj 2011.
  • (et al.) Complex numbers in teacher education: connecting mathematics and pedagogy. International Seminar in Mathematics Education 2013, Park City Mathematics Institute - Institute for Advanced Study, 3 str., Park City, ZDA, 2011.
  • (et al.) Reflections on the history of complex numbers. International Seminar in Mathematics Education 2011, Park City Mathematics Institute - Institute for Advanced Study, 4 str., Park City, ZDA, 2011.
  • (et al.) A learning progression for complex numbers. International Seminar in Mathematics Education 2011, Park City Mathematics Institute - Institute for Advanced Study, 7 str., Park City, ZDA, 2011.
  • (et al.) Integrating algebra and geometry with complex numbers. International Seminar in Mathematics Education 2011, Park City Mathematics Institute - Institute for Advanced Study, 9 str., Park City, ZDA, 2011.
  • (z B. Hvala). Merjenje kvalitete. Posvet o poučevanju fizike, kemije in matematike, SAZU, 22. septembra 2010, (Zbirka Znanje kot vrednota, 2), str. 44-51. Slovenska akademija znanosti in umetnosti, Ljubljana, 2011.
  • Merjenje kakovosti (z B. Hvala), Šolski razgledi, 16. številka, 15. oktober 2010.
  • Merjenje kakovosti (z B. Hvala), Vzgoja 47, leto XII/3, oktober 2010.
  • Merjenje kakovosti (z B. Hvala), Obzornik za matematiko, Letnik 57, 4, 2010.
  • From mathematics to technology and backwards by intuition. Frontiers in science education research, International conference on science and mathematics education research, Famagusta, North Cyprus. Famagusta: Eastern Mediterranean University Press, str. 423-431, 2009.
  • The use of technology to motivate, to present and to deepen the comprehension of math. The mathematics education into the 21st century project, Proceedings of the 10th International Conference "Models in Developing Mathematics Education", Dresden, Germany, str. 331-332, 2009.
  • (z dvema soavtorjema). Dinamična geometrija z RiŠ-em in GeoGebro (Dinamic geometry with CaR and GeoGebra). Zbornik, Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT (International Conference Enabling Education and Research with ICT), SIRIKT 2008, Kranjska Gora, str. 746-749, 2008.
  • (z dvema soavtorjema). Nekatera odprtokodna orodja za e-gradiva (Some opensource Tools in e-learning). Zbornik, Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT (International Conference Enabling Education and Research with ICT), SIRIKT 2008, Kranjska Gora, str. 750-753, 2008.
  • (s tremi soavtorji). Retrospektiva E-um projekta (Retrospection of the E-um project). Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT (International Conference Enabling Education and Research with ICT), http://www.sirikt.si/fileadmin/sirikt/predstavitve/2008/sirikt-2008-zbornik.pdf, SIRIKT 2008, Kranjska Gora, str. 321-326, 2008.
  • (z dvema soavtorjema). E-um izhodišča in E-um načrti v luči odzivov uporabnikov (The origins, the plans and E-um users feedback). Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT (International Conference Enabling Education and Research with ICT), http://www.sirikt.si/fileadmin/sirikt/predstavitve/2008/sirikt-2008-zbornik.pdf, SIRIKT 2008, Kranjska Gora, str. 327-331. 2008.
  • The arithmetic mean and car differential. Proceedings of the 2nd International Symposium on Mathematics and its Connections to the Arts and Sciences (MACAS2), Centre for Science and Mathematics Education, University of Southern Denmark, Odense, str. 107-116, 2008.
  • Matematično izobraževanje pri nas in po svetu. Obzornik za matematiko in fiziko, let. 45, št. 2, str. 43-50, 1998.
  • Logos - Lepota besede in moč argumenta. Zbornik prispevkov konference (proceedings): Jeziki v izobraževanju (Languages in education), Ljubljana, 25.-26. septembra 2008, str. 231-238, Zavod RS za šolstvo, Ljubljana, 2008.
  • RiŠ, Ravnilo in šestilo - Rišem in študiram. Presek, letn. 35, št. 1, str. 28-30, št. 2, str. 28-29, št. 3, str. 29-30, št. 4, str. 29-30, št. 5, str. 28-30, št. 6, str. 29-30, št. 4, str. 29-30, št. 5, str. 28-30, št. 6, str. 29-30, 2007/2008.
  • (z dvema soavtorjema). E-um learning in e-society. 2nd International Conference on e-Learning, New York, Reading: Academic Conferences, str. 521-544, 2007.
  • (z dvema soavtorjema). Vsebinska zasnova in iz nje izhajajoča aksiomatika E-um gradiv (The content principles and axioms of E-um materials). Zbornik, Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT, SIRIKT 2007, Kranjska Gora, str. 250-254, 2007.
  • (s štirimi soavtorji). Projekt e-um in vizija e-učenja (E-um project and the vision of e-learning). Zbornik, Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT, SIRIKT 2007, Kranjska Gora, str. 254-258, 2007.
  • (z dvema soavtorjema). Načela didaktike in zdrava pamet pri e-učenju (Principles of didactics and common sense in e-learning environment). Zbornik, Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT, SIRIKT 2007, Kranjska Gora, str. 261-265, 2007.
  • (z dvema soavtorjema). Sistem vodenja kakovosti projekta E-um = The quality management system of E-um project. Zbornik, Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT, SIRIKT 2007, Kranjska Gora, str. 281-285, 2007.
  • (z dvema soavtorjema). Delavnica: e-učenje z RiŠ-em (Workshop: e-learning with RiŠ). Zbornik, Mednarodna konferenca Splet izobraževanja in raziskovanja z IKT (International Conference Enabling Education and Research with ICT), SIRIKT 2007, Kranjska Gora, str. 421-423, 2007.
  • Iluzija objektivnosti ali objektivnost odgovornosti. Obzornik za matematiko in fiziko, letn. 54, št. 1, str. 18-28, 2007.
  • (pet soavtorjev). Mednarodna primerjalna analiza poteka učnih ur pri pouku matematike in naravoslovja v 8. razredu osnovne šole (raziskava na osnovi IEA TIMSS in TIMSS-R Video Studies). Raziskovalni projekt v okviru ciljnih raziskovalnih programov na področju vzgoje in izobraževanja ter športa za leto 2000. Pedagoški inštitut, Ljubljana, 2003.


  • Matrix zeros of polynomials, The Mathematical Gazette, Volume 104, Number 559, March 2020, Cambridge University press, 2020.
  • Inner product space and circle power. Publicationes mathematicae, vol. 81, fasc. 1-2, str. 1-9, 2012.
  • Bijections preserving invertibility of differences of matrices on H_n. Acta mathematica Sinica, English series, vol. 24, no. 10, str. 1651-1654, 2008.
  • Preserving diagonalisability on upper triangular matrices. Linear and Multilinear Algebra, vol. 54, no. 3, str. 189-194, 2006.
  • Belitskii's canonical form for 5x5 upper triangular matrices under upper triangular similarity. Linear Algebra and its Applications, vol. 403, str. 178-182, 2005.
  • K-theory, Hermitian K-theory and the Karoubi tower. K-theory, let. 17, št. 2, str. 113-140, 1999.
  • The Karoubi tower and K-theory invariants of Hermitian forms. K-theory, let. 17, št. 2, str. 141-150, 1999.
  • Primerjava dolžin vzporednih sklenjenih poti. Obzornik za matematiko in fiziko, let. 43, št. 5, str. 129-138, 1996.
  • Karoubi tower and K theory invariants of Hermitian forms. Doktorska disertacija, University of Notre Dame, Notre Dame (Indiana), ZDA, 1995.
  • (s P. Šemrl), Generalized Cauchy functional equation and characterizations of inner product spaces. Aequationes mathematicae, let. 43, str. 183-190, 1992.
  • (s P. Šemrl), A result concerning additive maps on the set of quaternions and an application. Bulletin of the Australian Mathematical Society, let. 44, št. 3, str. 477-482, 1991.
  • Mrežno urejeni kolobarji. Magistrsko delo, Ljubljana, 1989.
  • Komutativnost kolobarja s polinomsko identiteto. Diplomsko delo, Ljubljana, 1985.


  • Matrix zeros of polynomials, The Mathematical Gazette, Volume 104, Number 559, March 2020, Cambridge University press, 2020.
  • Linear Algebra — A Companion of Advancement in Mathematical Comprehension, Poglavje v Challenges and Strategies in Teaching Linear Algebra, Ured. Stewart & all., ICME-13 Monographs, ISBN # 978-3-319-66810-9, Springer, 2018.
  • (et al.) Razumem torej bom, Promocijsko gradivo, 20 str., ilustr., Oddelek za matematiko, FMF UL, Ljubljana, 2014.
  • (z M. Dobovišek in B. Magajna). Naloge iz algebre I, (Izbrana poglavja iz matematike in računalništva, 20), 146 str., Ljubljana, DMFA - založništvo, 1990, 1992, 2000, 2005, 2011, 2016.
  • Máthema, Promocijsko gradivo, 35 str., ilustr., Oddelek za matematiko, FMF UL, Ljubljana, 2001, 2004, 2007.
  • (et al.) Matematika za 1. letnik gimnazije, Logika in množice, aritmetika, številske množice, (Zbirka E-um, CD-ROM). Gimnazija Ptuj, 2007.
  • (et al.) Matematika za 1. razred devetletke, Aritmetika in algebra, (Zbirka E-um, CD-ROM). Gimnazija Ptuj, 2007.
  • (et al.) Matematika za 7. razred devetletke, Aritmetika in algebra, (Zbirka E-um, CD-ROM). Gimnazija Ptuj, 2007.
  • (et al.) Predmetni izpitni katalog za splošno maturo od leta 2009, Matematika, 48 str., Državni izpitni center, Ljubljana, 2007.
  • (et al.) Predmetni izpitni katalog za splošno maturo leta 2006, Matematika, 48 str., Državni izpitni center, Ljubljana, 2004.
  • (z M. Omladič in M. Jerman) Business Mathematics, 106 str., GEA College, Portorož, 2004.
  • (et al.) Zbirka maturitetnih nalog z rešitvami 1995-2002, Matematika, 212 str., Maturitetni izpiti, Državni izpitni center, Ljubljana, 2003.
  • (et al.) Zbirka maturitetnih nalog z rešitvami 1995-2000, Matematika, 170 str., Državni izpitni center, Ljubljana, 2002.
  • (z M. Omladič in M. Jerman) Poslovna matematika. 103 str., Visoka strokovna šola za podjetništvo, Portorož, 2002.
  • (et al.) Predmetni izpitni katalog za maturo leta 2004, Matematika, 45 str., Državni izpitni center, Ljubljana, 2002.
  • (et al.) Predmetni izpitni katalog za maturo leta 2003, Matematika, 46 str., Državni izpitni center, Ljubljana, 2001
  • (et al.) Predmetni izpitni katalog za maturo leta 2000, Matematika, 48 str., Državni izpitni center, Ljubljana, 1999.
  • (et al.) Predmetni izpitni katalog za maturo leta 2001, Matematika, 48 str., Državni izpitni center, Ljubljana, 1999.
  • (et al.) Predmetni izpitni katalog za maturo 1999, Matematika, 67 str., Državni izpitni center, Ljubljana, 1997.
  • (et al.) Derive pri pouku matematike, 231 str., Fakulteta za matematiko in fiziko, Ljubljana, 1996.
  • Matematika, Promocijsko gradivo, 20 str., ilustr., Oddelek za matematiko, FMF UL, Ljubljana, 1998.