Preskoči na glavno vsebino

AGILCON

Datum objave: 21. 10. 2025
Zaposlitveni oglas
Finančni analitik (redna zaposlitev, rok za prijavo 15. december 2025)

Opis delovnega mesta

V podjetjih Agilcon in Gecko iščemo finančnega analitika, ki bo s podatkovno podprtimi vpogledi pomagal ustvarjati jasen pregled nad dobičkonosnostjo po projektih, strankah in produktih ter s tem podpiral poslovanje in rast skupine. V sodelovanju z vodstvom, projektnimi vodji in računovodstvom bo pripravljal analize, poročila in finančne modele, spremljal prihodke, stroške in denarni tok podjetij znotraj skupine ter povezoval podatke iz različnih sistemov v smiselne, za odločitve pripravljene informacije. Pomemben del vloge je tudi načrtovanje virov in spremljanje izkoriščenosti projektov, kar vključuje predloge za optimizacijo izvajanja projektov in upravljanja storitvenih oddelkov.

Ključne odgovornosti:

  • Redna priprava mesečnih, četrtletnih in letnih finančnih analiz ter poročil na ravni podjetja in skupine
  • Spremljanje prihodkov, stroškov, denarnega toka in ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI) na ravni podjetja in skupine
  • Analiza dobičkonosnosti po projektih, strankah in produktih, pojasnjevanje odstopanj ter pravočasno opozarjanje na tveganja
  • Definiranje in uvajanje KPI-jev (SaaS in projektni model) v nadzorne plošče in rutine odločanja ter skrb za vsebino in konsistentnost internih poročil
  • Vodenje procesa planiranja ter priprava finančnih komponent načrtovanja: letni načrt, strateški načrti, tekoče napovedi, analiza odstopanj in predlagani ukrepi
  • Analitika virov in zmogljivosti: spremljanje in napovedovanje zasedenosti ter priporočila za prerazporeditve ali pravočasne okrepitve ekip
  • Priprava cenovnih izračunov, poslovnih primerov, analiz donosnosti naložb (ROI) in simulacij "kaj-če" scenarijev za naložbe in nove trge
  • Nadzor nad razvojem poslovno-informacijskih sistemov in v sodelovanju z IT skrb za ustrezno strukturo podatkovnega modela podjetja
  • Tesno sodelovanje s projektnimi vodji pri analizah projektnih stroškov, napovedih, fakturiranju in priznavanju prihodkov
  • Zagotavljanje konsistentnosti poročanja ter sodelovanje z računovodstvom pri zagotavljanju kakovostnih in pravočasnih finančnih podatkov za odločanje
  • Priprava podrobnih in namenskih poročil za interne potrebe ali zunanje deležnike podjetja

Zahteve:

  • 2–5 let izkušenj na področju kontrolinga (FP&A / poslovno računovodstvo) ali poslovne/finančne analize
  • Univerzitetna izobrazba s področja ekonomije ali poslovnih ved (ekonomija, finance, podjetništvo ipd.) oziroma sorodna smer
  • Napredno znanje Excela; osnovno poznavanje SQL, dela z bazami podatkov in orodji za poročanje/BI je prednost
  • Dobro razumevanje finančne analize in planiranja, osnov računovodstva ter mehanizmov denarnega toka
  • Izrazito analitično in podatkovno usmerjeno razmišljanje, natančnost in sposobnost jasnega pojasnjevanja kompleksnih ugotovitev
  • Radovednost, proaktivnost in pripravljenost na učenje
  • Odlične komunikacijske veščine ter sposobnost jasnega sodelovanja z različnimi oddelki (projektni management, prodaja, operativa, finance) in na različnih ravneh organizacije
  • Tekoče znanje slovenščine in angleščine; znanje hrvaščine ali srbščine je prednost

Ponujamo:

  • Zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim obdobjem
  • Strukturiran onboarding in namensko mentorstvo za uspešen začetek
  • Fleksibilen delovni čas (osnovne ure med 9. in 15. uro)
  • Hibridni način dela (kombinacija dela na daljavo in v pisarni v Ljubljani)
  • Možnost lastniškega deleža v podjetju (stock options)
  • Dodatno pokojninsko zavarovanje
  • Sofinanciranje športnih aktivnosti
  • Sodobno, dinamično in prijazno delovno okolje
  • Sproščeno in mednarodno ekipo strokovnjakov, ki vodijo razvoj Salesforce rešitev v regiji
  • Samostojnost in zaupanje – spodbujamo učenje iz napak in rast skozi izkušnje
  • Redne teambuildinge in druženja
  • Certifikat Družini prijazno podjetje
  • Naziv Salesforce Partner leta za jugovzhodno Evropo
  • Naziv Naj delodajalec 2023 (Zlata nit, srednje velika podjetja)
  • Močno zavezanost dobremu počutju zaposlenih, vključno s programom za duševno zdravje

Veselimo se tvoje prijave preko naše spletne strani

Za dodatne informacije ali vprašanja smo ti na voljo! Kontaktna oseba: Brina Majhenič, brina.majhenic@agilcon.com


Za vsebino oglasa, nadaljnji proces izbire kandidata in obliko medsebojnega sodelovanja med kandidatom in delodajalcem odgovarja delodajalec. Več informacij je na voljo tu.