Preskoči na glavno vsebino

Komuniciranje v matematiki

2018/2019
Program:
Visokošolski strokovni študijski program 1. stopnje Praktična matematika
Letnik:
1 letnik
Semester:
drugi
Vrsta:
obvezni
ECTS:
3
Jezik:
slovenski
Nosilec predmeta:
Izvajalec (kontaktna oseba):
Ure na teden – 2. semester:
Predavanja
0
Seminar
2
Vaje
0
Laboratorij
0
Vsebina

Študenti se bodo naučili pripraviti krajše seminarje. V okviru predmeta se bodo na podlagi lastnih izkušenj in opazovanja drugih usposobili za nastopanje pred razredom, izdelovanje predstavitev, poročil in podobnih izdelkov. Naučili se bodo, kaj je pomembno za uspešno predstavitev in uspešno napisano seminarsko nalogo. V praksi bodo spoznali in usvojili uporabo računalniških orodij za pripravo predstavitev.
Vodja seminarja bo pripravil zadostno število krajših samostojnih tem in jih skupaj s potrebnim gradivom razdelil med študente. Teme bodo izbrane iz vsebin, za katere zadošča znanje prvega letnika študija.

Temeljni literatura in viri

gradivo, ki ga pripravi vodja seminarja
Krantz, S.G. A primer of mathematical writing. AMS, 1998.
Borwein, J., Rocha, E.M., Rodrigues, J.F. Communicating Mathematics in the Digital Era. CRC Press, 2008.
Mittelbach, F., Goossens, M., Braams, J., Carlisle, D. The LaTeX Companion (Tools and Techniques for Computer Typesetting). Addison-Wesley, 2. izdaja, 2004.
Kolin, P.C. Successful Writing at Work. Cengage Learning, 10. izdaja, 2012.
Steenrod, N.E., Halmos, P.R., Schiffer, M.M., Dieudonne, J.A. How to Write Mathematics. AMS, 1973.
Paradis, J.G., Zimmerman, M.L. The MIT Guide to Science and Engineering Communication. MIT, 2. izdaja, 2002.
Montgomery, S.L. The Chicago Guide to Communicating Science. University of Chicago Press, 2002.

Cilji in kompetence

Študentje bodo spoznali zgradbo in sestavine predstavitev, se usposobili za njih pripravo z ustreznimi orodji ter za samo izvedbo predstavitve.

Predvideni študijski rezultati

Znanje in razumevanje: Študent se nauči pripraviti krajšo predstavitev in napisati seminarsko nalogo.
Uporaba: Pridobljene izkušnje mu bodo v pomoč v času študija pri drugih predmetih in kasneje v delovnem okolju.
Refleksija: Povezovanje pridobljenih spretnosti s strokovnim znanjem.
Prenosljive spretnosti – niso vezane le na en predmet: Pridobljene izkušnje mu bodo v pomoč pri vseh drugih predmetih, ki zahtevajo predstavitev ali izdelavo domače naloge.

Metode poučevanja in učenja

Na začetku vodja seminarja pripravi nekaj uvodnih predavanj. Študenti si izberejo teme.V nadaljevanju vsak študent pripravi vsaj eno predstavitev. Ustvariti mora tudi nekaj krajših izdelkov. Poudarek je na sami izvedbi predstavitve na seminarju in na kakovosti izdelkov.

Načini ocenjevanja

Oddani izdelki (prosojnice, poročilo/članek, poster, spletna stran)
Predstavitev in zagovor izdelkov
(ocene: 5 (negativno), 6-10 (pozitivno), ob upoštevanju Statuta UL)

Reference nosilca

Andrej Bauer:
AWODEY, Steve, BAUER, Andrej. Propositions as [Types]. Journal of logic and computation, ISSN 0955-792X, 2004, vol. 14, no. 4, str. 447-471. [COBISS-SI-ID 13374809]
BAUER, Andrej, SIMPSON, Alex. Two constructive embedding-extension theorems with applications to continuity principles and to Banach-Mazur computability. Mathematical logic quarterly, ISSN 0942-5616, 2004, vol. 50, no. 4/5, str. 351-369. [COBISS-SI-ID 13378649]
BAUER, Andrej. A ralationship between equilogical spaces and Type Two Effectivity. Mathematical logic quarterly, ISSN 0942-5616, 2002, vol. 48, suppl. 1, str. 1-15. [COBISS-SI-ID 12033369]