Možne matematično-informacijske vsebine v gimnazijskih učnih načrtih in načrtih drugih srednjih šol. Naloge matematičnega izobraževanja v dobi IKT. Cilji matematičnega izobraževanja v dobi IKT: sodobni standardi znanja. Nove učne vsebine v dobi IKT.
Učenje in poučevanje matematike in IIT. Problemsko učenje. Konkretni primeri uporabe sodobnega problemsko zastavljenega in z IKT opremljenega pouka matematike.
Sodobni trendi v izobraževanju matematike *
A. Orton: Learning Mathematics: Issues, theory and classroom practice, London, New York: Continuum, 2004, cop. 1987.
M. Selinger (ur.): Teaching mathematics, London, New York : Routledge, Milton Keynes: The Open University, 1994.
Izobraževanje in usposabljanje v Evropi: različni sistemi, skupni cilji za 2010, Ljubljana : Center za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja = CMEPIUS, 2003.
A. Engel: Exploring mathematics with your computer, The mathematical association of America, Washington, 1993.
D. Ronis: Problem-based learning for math and science: integrating inquiry and internet, Arlington Heights: SkyLight Training and Publishing company, 2001.
Učni načrti za matematiko in ICT v gimnazijah in drugih srednjih šolah.
Izbrani prispevki iz serijskih publikacij: Science education, Journal of research in science teaching, Journal of mathematics teacher education, Mathematics teaching.…
Pri predmetu študent razvije sposobnosti potrebne za uporabo najnovejših tehnologij pri pouku matematike.
Uporaba kvalitetnih inovativnih pristopov in sodobne tehnologije pri pouku matematike.
predavanja, vaje, projektno delo, konzultacije.
Študenti opravijo obveznosti pri vajah in obširnejši projekt z nastopom.
(ocene: 5 (negativno), 6-10 (pozitivno), ob upoštevanju Statuta UL)
Matija Pretnar:
- LUKŠIČ, Žiga., PRETNAR, Matija. Local algebraic effect theories. Journal of Functional Programming, ISSN - 1469-7653, 2020, vol. 30, E13, 27 strani [COBISS-SI-ID – 53281795]
- FORSTER, Y., KAMMAR, O., LINDLEY, S., PRETNAR, M. (2019). On the expressive power of user-defined effects: Effect handlers, monadic reflection, delimited control. Journal of Functional Programming, ISSN - 1469-7653, 2019, vol. 29, E15, 43 strani [COBISS-SI-ID – 18852441]
- LOKAR, Matija, PRETNAR, Matija. A low overhead automated service for teaching programming. Koli Calling '15: Proceedings of the 15th Koli Calling Conference on Computing Education Research, 2015, 132–136 [COBISS-SI-ID – 17536089]