Opravljen predmet Analiza 1 in poznavanje slovenskega jezika, ki omogoča vsebinsko spremljanje pouka v šolah.
Pedagoška praksa 3
Študent pridobi praktične izkušnje v okviru hospitacij in nastopov. Po dogovoru učitellji matematike kot mentorji spremljajo in vodijo delo študenta v obliki hospitacij in nastopov. Delo je koordinirano in poteka v stalnem sodelovanju med učiteljem na fakulteti in učiteljem mentorjem na srednji šoli. Izkušnje s hospitacij se diskutirajo in analizirajo. V okviru predmeta študent prisostvuje vsaj petindvajsetim uram pouka matematike in ima pri tem osem nastopov. Praksa poteka v okviru gimnazijskih ali drugih srednješolskih programov.
Študent lahko v dogovoru z izvajalcem predmeta obveznosti delno opravi tudi z drugimi oblikami praktičnega pedagoškega dela. V okviru predmeta se študenti lahko udeležijo strokovnih srečanj.
- H. W. Heymann: Why teach mathematics? : a focus on general education, Dordrecht : Kluwer, cop. 2003.
- S. G. Krantz: How to Teach Mathematics, 2nd ed., Providence : American mathematical society, cop. 1999.
- G. Pavlič ... [et al.]: Linea nova : matematika za gimnazije, 2. izd., Ljubljana : Modrijan izobraževanje, 2022.
- G. Pavlič ... [et al.]: Planum novum : matematika za gimnazije, 2. izd., Ljubljana : Modrijan izobraževanje, 2023.
- G. Pavlič ... [et al.]: Spatium novum : matematika za gimnazije, 2. izd., Ljubljana : Modrijan izobraževanje, 2022.
- G. Pavlič ... [et al.]: Tempus novum : matematika za gimnazije, 2. izd., Ljubljana : Modrijan izobraževanje, 2023.
- G. Polya: Induction and analogy in mathematics, 12th print. and 1st Princeton Paperback print. - Princeton : Princeton University Press, 1990
- G. Polya: Patterns of plausible inference, 2nd ed. - Princeton (New Jersey) : Princeton University Press, 1968.
Pedagoška praksa v šoli je obvezni sestavni del pedagoškega usposabljanja. Organizira in izvaja se po načelu reflektivne prakse in študentom omogoča integracijo predmetno-vsebinskega in pedagoško-profesionalnega znanja s postopnim vpeljevanjem v poučevanje in poklic učitelja.
Slušatelji se ob praktičnem delu v razredu spoznajo s problematiko sodobnega poučevanja in različnih oblik dela pri pouku matematike.
Poznavanje in razumevanje zapletenih odnosov praktičnega matematičnega poučevanja.
Uporaba praktičnih izkušenj pri oblikovanju učiteljskih nazorov.
Hospitacije, nastopi, diskusije, konzultacije
Hospitacije, nastopi, poročilo
Zahtevana ustrezna sposobnost (strokovne) komunikacije v slovenskem jeziku.
ocene: opravil / ni opravil
KOBAL, Damjan. Technology and simple math ideas inspire teaching. V: ICME - 12 : the 12th International Congress on Mathematical Education, July 8-15, 2012, COEX, Seul, Korea. Cheongju: Korea National University of Education, 2012, 7 str. [COBISS-SI-ID 17151577]
KOBAL, Damjan, et al. Integrating algebra and geometry with complex numbers. V: International Seminar in Mathematics Education 2011. Park City: Park City Mathematics Institute - Institute for Advanced Study, cop. 2013, 9 str. [COBISS-SI-ID 17152345]
KOBAL, Damjan. Iluzija objektivnosti ali objektivnost odgovornosti. Obzornik za matematiko in fiziko, ISSN 0473-7466, 2007, letn. 54, št. 1, str. 18-28. [COBISS-SI-ID 14302297]
KOBAL, Damjan. Inner product space and circle power. Publicationes mathematicae, ISSN 0033-3883, 2012, vol. 81, fasc. 1-2, str. 1-9. [COBISS-SI-ID 16336473]
KOBAL, Damjan. Bijections preserving invertibility of differences of matrices on H [sub] n. Acta mathematica Sinica, English series, ISSN 1439-8516, 2008, vol. 24, no. 10, str. 1651-1654. [COBISS-SI-ID 15588441]
KOBAL, Damjan. Preserving diagonalisability on upper triangular matrices. Linear and Multilinear Algebra, ISSN 0308-1087, 2006, vol. 54, no. 3, str. 189-194. [COBISS-SI-ID 13971801]