Pogojev za vključitev v delo ni.
Simbolno računanje in dinamična geometrija *
Informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) pri poučevanju in učenju informatike, matematike in naravoslovja. Prednosti in slabosti. Vpliv IKT na učne vsebine, učni proces in razvoj logičnega mišljenja. Načrtovanje učinkovite rabe IKT.
Sistemi za dinamično geometrijo. Interaktivne projekcije, transformacije in konstrukcije. Avtomatsko določanje geometrijskih mest. Eksperimentalno odkrivanje geometrijskih domnev. Uporaba simetrije. Analitična geometrija. Grafični prikazi.
Sistemi za simbolno računanje. Zmogljivosti in omejitve. Predstavitev in poenostavljanje objektov. Algebraični algoritmi. Programski konstrukti. Predstavitev znanja. Grafika in zvok. Delovni zvezki. Priprava izobraževalnih gradiv. Računalniško podprto samoocenjevanje.
J. Boehm, I. Forbes, G. Herweyers, R. Hugelshofer, G. Schomacker: The Case for CAS. T3 Europe, 2004, ISBN 3-934064-45-0, 134 str. Dostopno na http://www.t3ww.com/pdf/TheCaseforCAS.pdf.
priročniki za sisteme za dinamično geometrijo
priročniki za sisteme simbolno računanje
Študent se usposobi za samostojno kompetentno uporabo sistemov za simbolno računanje in dinamično geometrijo v pedagoške namene in za kritično presojanje vloge informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku informatike, matematike in naravoslovja.
Študentje poznajo:
- osnove delovanja sistemov za simbolno računanje in dinamično geometrijo
- zmogljivosti sistemov za simbolno računanje in dinamično geometrijo
predavanja, vaje, domače naloge, konzultacije
Način: domače naloge, projektno delo, pisni in/ali ustni izpit.
ocene: 1-5 (negativno), 6-10 (pozitivno)
Matija Pretnar
- LUKŠIČ, Žiga., PRETNAR, Matija. Local algebraic effect theories. Journal of Functional Programming, ISSN - 1469-7653, 2020, vol. 30, E13, 27 strani [COBISS-SI-ID – 53281795]
- FORSTER, Y., KAMMAR, O., LINDLEY, S., PRETNAR, M. (2019). On the expressive power of user-defined effects: Effect handlers, monadic reflection, delimited control. Journal of Functional Programming, ISSN - 1469-7653, 2019, vol. 29, E15, 43 strani [COBISS-SI-ID – 18852441]
- LOKAR, Matija, PRETNAR, Matija. A low overhead automated service for teaching programming. Koli Calling '15: Proceedings of the 15th Koli Calling Conference on Computing Education Research, 2015, 132–136 [COBISS-SI-ID – 17536089]