Pogojev za vključitev v delo ni.
Sodobni trendi v izobraževanju matematike *
Možne matematično-informacijske vsebine v gimnazijskih učnih načrtih in načrtih drugih srednjih šol. Naloge matematičnega izobraževanja v dobi IKT. Cilji matematičnega izobraževanja v dobi IKT: sodobni standardi znanja. Nove učne vsebine v dobi IKT.
Učenje in poučevanje matematike in IIT. Problemsko učenje. Konkretni primeri uporabe sodobnega problemsko zastavljenega in z IKT opremljenega pouka matematike.
- A. Engel: Exploring mathematics with your computer, Washington : The Mathematical Association of America, cop. 1993.
- A. Orton: Learning Mathematics: Issues, theory and classroom practice, 3rd ed., London : Continuum, 2004.
- D. L. Ronis: Problem-based learning for math & science : integrating inquiry and the internet, 2nd ed., Thousand Oaks : Corwin Press, cop. 2008.
- M. Selinger, ed.: Teaching mathematics, London : Routledge; Milton Keynes: The Open University, 1994.
Pri predmetu študent razvije sposobnosti potrebne za uporabo najnovejših tehnologij pri pouku matematike.
Uporaba kvalitetnih inovativnih pristopov in sodobne tehnologije pri pouku matematike.
predavanja, vaje, projektno delo, konzultacije.
Študenti opravijo obveznosti pri vajah in obširnejši projekt z nastopom.
(ocene: 5 (negativno), 6-10 (pozitivno), ob upoštevanju Statuta UL)
Matija Pretnar:
- LUKŠIČ, Žiga., PRETNAR, Matija. Local algebraic effect theories. Journal of Functional Programming, ISSN - 1469-7653, 2020, vol. 30, E13, 27 strani [COBISS-SI-ID – 53281795]
- FORSTER, Y., KAMMAR, O., LINDLEY, S., PRETNAR, M. (2019). On the expressive power of user-defined effects: Effect handlers, monadic reflection, delimited control. Journal of Functional Programming, ISSN - 1469-7653, 2019, vol. 29, E15, 43 strani [COBISS-SI-ID – 18852441]
- LOKAR, Matija, PRETNAR, Matija. A low overhead automated service for teaching programming. Koli Calling '15: Proceedings of the 15th Koli Calling Conference on Computing Education Research, 2015, 132–136 [COBISS-SI-ID – 17536089]