Preskoči na glavno vsebino

Sodobni trendi v izobraževanju matematike *

2024/2025
Program:
Enoviti magistrski študijski program 2. stopnje Pedagoška matematika
Letnik:
4 ali 5 letnik
Semester:
prvi
Vrsta:
obvezni
ECTS:
5
Jezik:
slovenski
Nosilec predmeta:
Ure na teden – 1. semester:
Predavanja
2
Seminar
0
Vaje
2
Laboratorij
0
Vsebina

Možne matematično-informacijske vsebine v gimnazijskih učnih načrtih in načrtih drugih srednjih šol. Naloge matematičnega izobraževanja v dobi IKT. Cilji matematičnega izobraževanja v dobi IKT: sodobni standardi znanja. Nove učne vsebine v dobi IKT.
Učenje in poučevanje matematike in IIT. Problemsko učenje. Konkretni primeri uporabe sodobnega problemsko zastavljenega in z IKT opremljenega pouka matematike.

Temeljni literatura in viri
  1. A. Engel: Exploring mathematics with your computer, Washington : The Mathematical Association of America, cop. 1993.
  2. A. Orton: Learning Mathematics: Issues, theory and classroom practice, 3rd ed., London : Continuum, 2004.
  3. D. L. Ronis: Problem-based learning for math & science : integrating inquiry and the internet, 2nd ed., Thousand Oaks : Corwin Press, cop. 2008.
  4. M. Selinger, ed.: Teaching mathematics, London : Routledge; Milton Keynes: The Open University, 1994.
Cilji in kompetence

Pri predmetu študent razvije sposobnosti potrebne za uporabo najnovejših tehnologij pri pouku matematike.

Predvideni študijski rezultati

Uporaba kvalitetnih inovativnih pristopov in sodobne tehnologije pri pouku matematike.

Metode poučevanja in učenja

predavanja, vaje, projektno delo, konzultacije.

Načini ocenjevanja

Študenti opravijo obveznosti pri vajah in obširnejši projekt z nastopom.
(ocene: 5 (negativno), 6-10 (pozitivno), ob upoštevanju Statuta UL)

Reference nosilca

Matija Pretnar:

  • LUKŠIČ, Žiga., PRETNAR, Matija. Local algebraic effect theories. Journal of Functional Programming, ISSN - 1469-7653, 2020, vol. 30, E13, 27 strani [COBISS-SI-ID – 53281795]
  • FORSTER, Y., KAMMAR, O., LINDLEY, S., PRETNAR, M. (2019). On the expressive power of user-defined effects: Effect handlers, monadic reflection, delimited control. Journal of Functional Programming, ISSN - 1469-7653, 2019, vol. 29, E15, 43 strani [COBISS-SI-ID – 18852441]
  • LOKAR, Matija, PRETNAR, Matija. A low overhead automated service for teaching programming. Koli Calling '15: Proceedings of the 15th Koli Calling Conference on Computing Education Research, 2015, 132–136 [COBISS-SI-ID – 17536089]