Za vpis na 2. stopnjo spremljajte razpise za vpis v magistrske študijske programe na Univerzi v Ljubljani za študijsko leto 2024/2025. Prijave se bodo odpirale postopoma za posamezno članico oz. program in bodo odprte do rokov, objavljenih v razpisu.
Razpis je razdeljen na tri dele. Skupni del vsebuje informacije, pomembne za branje drugega dela razpisa ter za razumevanje prijavnega postopka. V drugem delu so navedeni razpisani akreditirani magistrski študijski programi, razvrščeni po članicah UL, ki jih izvajajo. Navedeni so kontaktni podatki članic UL, kjer je mogoče pridobiti dodatne informacije. Sledi še preglednica z razpisanimi mesti po programih. Vsak program je predstavljen z naslednjimi podatki: ime programa, smeri (kjer je to relevantno), trajanje programa, vpisni pogoji in merila za izbiro kandidatov v primeru omejitve vpisa. Vpisni pogoji nekaterih programov določajo tudi preizkuse posebnih nadarjenosti. Pri posameznih programih so navedeni tudi drugi podatki ali napotki, ki so pomembni za kandidate. Morebitne omejitve glede izvajanja programa, kot je minimalno število vpisanih kandidatov za izvedbo prvega letnika, so navedene pri posameznem študijskem programu v preglednici na koncu razpisa.
Več informacij o pogojih in podrobnejše informacije glede vpisa na 2. stopnjo so objavljeni na tej povezavi.
Vpis v 1. letnik bolonjskega magistrskega študija
Obvezna prijava na 2. stopnjo je preko visokošolskega portala. Pogoji in podrobnejše informacije glede vpisa na 2. stopnjo so objavljeni na tej povezavi.
PRIJAVNI ROKI ZA SLOVENSKE DRŽAVLJANE IN TUJE DRŽAVLJANE IZ DRŽAV ČLANIC EVROPSKE UNIJE
PRVI PRIJAVNI ROK
Rok za oddajo prve prijave za vpis (portal eVŠ): do vključno 30. 8. 2024.
- Rok za oddajo dokazil o izpolnjevanju pogojev za vpis (priloge oziroma ustrezna dokazila iz prijave za vpis; od kandidatov, ki bodo študijski program prve stopnje zaključili na UL FMF, se ne zahteva oddaja potrdila o zaključku študija in potrdila o opravljenih študijskih obveznostih) za kandidate, ki so študij zaključili v Sloveniji: do vključno 19. 9. 2024 oddano (elektronsko vloženo) k prijavi za vpis v portalu eVŠ.
- Rok za oddajo dokazil o izpolnjevanju pogojev za vpis (priloge oziroma ustrezna dokazila iz prijave za vpis) za kandidate, ki so študij zaključili v tujini: do vključno 30. 8. 2024 oddano (elektronsko vloženo) k prijavi za vpis v portalu eVŠ.
DRUGI prijavni rok
- Rok za oddajo druge prijave za vpis na morebitna prosta mesta, ki bodo ostala nezapolnjena (portal eVŠ): 21. - 24. 9. 2024.
- Rok za oddajo dokazil o izpolnjevanju pogojev za vpis (priloge oziroma ustrezna dokazila iz prijave za vpis; od kandidatov, ki bodo študijski program prve stopnje zaključili na UL FMF, se ne zahteva oddaja potrdila o zaključku študija in potrdila o opravljenih študijskih obveznostih): do vključno 24. 9. 2024 oddano (elektronsko vloženo) k prijavi za vpis v portalu eVŠ.
PRIJAVNI ROKI ZA SLOVENCE BREZ SLOVENSKEGA DRŽAVLJANSTVA IN TUJE
DRŽAVLJANE IZ DRŽAV NEČLANIC EVROPSKE UNIJE
PRVI prijavni rok
- Rok za oddajo prve prijave za vpis (portal eVŠ): do vključno 15. 6. 2024.
- Rok za oddajo dokazil o izpolnjevanju pogojev za vpis (priloge oziroma ustrezna dokazila iz prijave za vpis; od kandidatov, ki bodo študijski program prve stopnje zaključili na UL FMF, se ne zahteva oddaja potrdila o zaključku študija in potrdila o opravljenih študijskih obveznostih) za kandidate, ki so študij zaključili v Sloveniji: do vključno 10. 7. 2024 oddano (elektronsko vloženo) k prijavi za vpis v portalu eVŠ.
- Rok za oddajo dokazil o izpolnjevanju pogojev za vpis (priloge oziroma ustrezna dokazila iz prijave za vpis) za kandidate, ki so študij zaključili v tujini: do vključno 30. 6. 2024 oddano (elektronsko vloženo) k prijavi za vpis v portalu eVŠ.
DRUGI prijavni rok
- Rok za oddajo druge prijave za vpis na morebitna prosta mesta, ki bodo ostala nezapolnjena (portal eVŠ): 1. 8. 2024 - 30. 8. 2024.
- Rok za oddajo dokazil o izpolnjevanju pogojev za vpis (priloge oziroma ustrezna dokazila iz prijave za vpis; od kandidatov, ki bodo študijski program prve stopnje zaključili na UL FMF, se ne zahteva oddaja potrdila o zaključku študija in potrdila o opravljenih študijskih obveznostih) za kandidate, ki so študij zaključili v Sloveniji: do vključno 19. 9. 2024 oddano (elektronsko vloženo) k prijavi za vpis v portalu eVŠ.
- Rok za oddajo dokazil o izpolnjevanju pogojev za vpis (priloge oziroma ustrezna dokazila iz prijave za vpis) za kandidate, ki so študij zaključili v tujini: do vključno 10. 9. 2024 oddano (elektronsko vloženo) k prijavi za vpis v portalu eVŠ.
PRIJAVNI ROK ZA ŠTUDENTE, KI ŽELIJO IZKORISTITI PRAVICO DO VZPOREDNEGA ŠTUDIJA IN ZA VPIS PO MERILIH ZA PREHODE
- Rok za oddajo prijave za vpis (portal eVŠ): do vključno 30. 8. 2024.
- Rok za oddajo dokazil o izpolnjevanju pogojev za vpis (priloge oziroma ustrezna dokazila iz prijave za vpis): do vključno 19. 9. 2024 oddano (elektronsko vloženo) k prijavi za vpis v portalu eVŠ.
Kandidati bodo obvestila o postopkih izbire in vpisa prejeli na svoje elektronske naslove.
Vpisni stroški
Stroški se zaračunavajo v skladu z veljavnim cenikom Univerze v Ljubljani, dostopnim na tej povezavi.
Študenti na bolonjskih programih 2. in 3. stopnje, ki izpolnjujejo pogoje za vpis v višji letnik, morajo:
- v sistemu VIS izpolniti vpisni list (v kolikor vaš vpisni list ni pripravljen, nemudoma kontaktirajte študentsko pisarno).
- Pred izpolnjevanjem vpisnega lista poravnajte vse finančne obveznosti in izpolnite vse ankete.
- izbirni predmeti 2. stopnje: v VIS-u bo potrebno izbrati izbirne predmete. Obvezni predmeti se vam bodo dodelili avtomatično. Izbirni predmeti se bodo izvajali ciklično, kar pomeni, da boste izbirali med predmeti 1. in 2. letnika ne glede na letnik vpisa, vsota vseh predmetov (obveznih in izbirnih) pa mora biti 60 KT za vsak letnik. Več podatkov o izbirnih predmetih je na voljo na spletnih straneh posameznega študijskega programa ter pri skrbnikih posameznih študijskih programov.
Po izpolnitvi vpisnega lista študentsko izkaznico pustite na recepciji stavbe na Jadranski 19 za namestitev nove nalepke. Prevzem je praviloma mogoč po 1. oktobru na recepciji OF.
- za študente 3. stopnje - pogodba o doktorskem študiju in izjava (Vpis - tiskanje prilog) - navedeno pošljete po e-pošti na naslov fizika@fmf.uni-lj .
Posebna opozorila
- Študent naj v sistemu VIS preveri, če ima vpisane vse ocene. V primeru, da kakšna ocena manjka, se naj dogovori s profesorjem za vpis ocene.
- Študenti, ki se želijo ponovno vpisati v isti letnik in za to izpolnjujejo pogoje, morajo na elektronski naslov fizika@fmf.uni-lj.si sporočiti, da v sistemu VIS odpremo vpisni list za naslednje š. l.
- Študent, ki ne izpolnjujejo pogojev za napredovanje v višji letnik ali za ponovni vpis mora najkasneje do - datum bo sporočen naknadno - oddati prošnjo preko VISa (izjemni vpis, podaljšanje statusa, itd), jo natisniti in poslati v referat. POMEMBNO: Komisija za študijske zadeve FMF se bo za obravnavo prošenj sestala LE ENKRAT, v začetku septembra. Odgovor komisije bo študent dobil v VIS.
- Ponavljanje je možno le enkrat v času študija na programu. Za ponavljanje se šteje tudi sprememba študijske smeri ali študijskega programa zaradi neizpolnitve obveznosti v prejšnji smeri ali študijskem programu.
- V primeru, da niste izkoristili ponavljanja letnika, prepisa ali spremembe programa/smeri in ste v zadnjem letniku študijskega programa, lahko koristite dodatno leto. Drugih pogojev za izrabo dodatnega leta ni. Namero, da želite koristiti dodatno leto, morate najkasneje do 25. septembra sporočiti v študentsko pisarno, da vam ročno odpremo vpisni list.V VIS-u morate izpolniti vpisni list ter na recepcijo OF oddati vašo študentsko izkaznico.
Imate utemeljene razloge za neizpolnjevanje pogojev?
Letos prošenj za podaljšanj študija zaradi izjemnih okoliščin (Covid) ne bo, oddate lahko le prošnjo za podaljšanje statusa študenta iz utemeljenih razlogov. Več informacij o utemeljenih razlogih si lahko preberete TUKAJ pod točko 1.2.
Prošnje za podaljšanje statusa študenta iz utemeljenih razlogov najdete v VIS-u, vendar le v začetku septembra. Natančnejši datum, ko se bodo v VIS-u odprle prošnje, bo skupaj z navodili za izpolnjevanje in oddajo v avgustu objavljen na Obvestila študentom fizike.
Izpolnjeno in podpisano prošnjo morate pravočasno in skupaj z dokazili dostaviti v študentsko pisarno (osebno ali priporočeno po pošti). Prošnjo obravnava Komisija za študijske zadeve FMF.
Zaradi upoštevanja določil Pravilnika o razpisu za vpis in izvedbi vpisa v visokem šolstvu (roki za izvedbo vpisa) in Zakona o splošnem upravnem postopku glede vročanja sklepov Komisija za študijske zadeve prepozno oddanih prošenj ne bo obravnavala. Pritožbeni organ (Senat FMF) bo ugovore obravnaval na oktobrski seji.
Nimate utemeljenih razlogov, ampak bi vseeno radi nadaljevali študij na FMF?
Ob neizpolnjevanju pogojev za vpis/ponavljanje je izguba statusa študenta avtomatična. VIS vas bo v oktobru prestavil med "pavzerje", zato obveščanje študentske pisarne ni potrebno.
V VIS, vašo fakultetno e-pošto in v Spletno učilnico lahko vstopate še 2 študijski leti po izgubi statusa.
Prav tako se boste lahko prijavljali na manjkajoče izpite, vendar so le-ti plačljivi skladno s cenikom UL.
Ker imajo prednost redno vpisani študenti in je število sedežev v predavalnicah v zadnjem obdobju zaradi Covida manjše, je udeležba na predavanjih in vajah je odvisna od prostih mest v predavalnicah. Prosimo, da kontaktirate izvajalce predmetov in preverite ali se predavanj in vaj smete udeleževati.
Poleg manjkajočih izpitov, se lahko, ob odobritvi Komisije za študijske zadeve OF, odločite opravljati tudi izpite vnaprej. Prošnjo za izredno opravljanje izpitov najdete v VIS-u. Podpisano (lahko tudi v elektronski obliki) morate oddati v študentsko pisarno.
Ko boste izpolnili pogoje za vpis v višji letnik, se vam bo ob koncu tekočega študijskega leta avtomatično odprl vpisni list za prihajajoče študijsko leto. Če se to ne zgodi, nemudoma kontaktirajte študentsko pisarno. Po uspešnem vpisu v višji letnik normalno nadaljujete študij.
Pričetek predavanj v š. l. 2024/2025 bo (objavljeno naknadno).
Urnik za zimski semester bo objavljen najkasneje do septembra 2024 na spletni strani fakultete. Prosimo vas, da v prvih tednih oktobra zaradi morebitnih sprememb večkrat preverite urnik.
Po poteku dveh let po izgubi statusa študenta vstop v VIS, Spletno učilnico in vašo e-pošto ni več mogoč. Nadaljevanje študija je mogoče le ob odobritvi s strani Komisije za študijske zadeve OF. Postopek se začne z vašo prošnjo za nadaljevanje študija. Obrazec najdete v zavihku Prošnje, obrazci in pravilniki. Izpolnjen in podpisan obrazec dostavite v študentsko pisarno (osebno ali po pošti) lahko pa jo pošljete tudi v elektronski obliki.
Komisija za študijske zadeve OF bo obravnavala vašo prošnjo, določila, katere obveznosti morate izpolniti za nadaljevanje ali zaključek študija ter določila rok za izpolnitev v sklepu določenih obveznostih. Sklep vam bo skladno z določili Zakona o upravnem postopku osebno vročen. Izdajo sklepa zaračunamo skladno s cenikom UL.
V primeru, da študija na FMF ne želite več nadaljevati izpolnite Prošnjo za izpis, ki jo najdete med zavihkom Prošnje, obrazci in pravilniki, ter jo skupaj s študentsko izkaznico dostavite do študentske pisarne (osebno ali po priporočeni pošti). Če študentske izkaznice niste prevzeli, to napišite na prošnjo. Enako velja v primeru izgube. Če boste prošnjo prinesli osebno, boste izpisnico prejeli takoj, v primeru pošiljanja pa vam jo lahko pošljemo po e-pošti ali po navadni pošti. Vašo željo dopišite na prošnjo.
Pred izpisom morate:
- poravnati vse finančne obveznosti na UL FMF,
- poravnati vse obveznosti v Knjižnici FMF in
- imeti zaključene vse morebitne odprte prijavnice na izpitne roke.
Z dnem izpisa (in ne s koncem študijskega leta) izgubite status študenta ter vse pravice in ugodnosti povezane z njim (zdravstveno zavarovanje, subvencionirano bivanje v študentskih domovih, boni, subvencioniran javni prevoz,...). Izjema so študenti, ki se izpisujejo zaradi prepisa na drug študijski program.
POZOR! Če boste kasneje želeli nadaljevati študijski program, boste morali za študij plačevati šolnino.
Obvezna prijava na 2. stopnjo je preko visokošolskega portala. Pogoji in podrobnejše informacije glede vpisa na 2. stopnjo so objavljeni na tej povezavi.
Navodila za vpis bomo poslali po elektronski pošti.