Preskoči na glavno vsebino

Prijava teme magistrskega dela, oddaja magistrskega dela in prijava zagovora

Prijava teme magistrskega dela

Študentom zaključnih letnikov (zadnji letnik študijskega programa oziroma dodatno leto) svetujemo, da pravočasno (najkasneje v 6 mesecih po izgubi statusa študenta) prijavijo temo magistrskega dela (glej tudi "Plačilo magistrskega dela po izgubi statusa študenta").

Študent mora oddati prijavo teme magistrskega dela elektronsko v visokošolskem informacijskem sistemu VIS (Zaključek študija / Prijava teme) vsaj en mesec pred oddajo magistrskega dela. Izpolniti mora vsa polja (delovni naslov zaključnega dela v slovenskem in angleškem jeziku, mentorja in morebitnega somentorja ter kratek opis vsebine zaključnega dela). V študentski pisarni ni potrebno oddajati nobenih dokazil ali obrazcev.

Status vloge spremljate v visokošolskem informacijskem sistemu VIS (Zaključek študija). Postopek odobritve teme magistrskega dela lahko v poletnem času (julij, avgust) traja dalj časa.

Elektronska oddaja magistrskega dela

Ko je magistrsko delo končano (odobreno tudi s strani mentorja), oddate delo v formatu PDF/A (Navodila za pretvorbo magistrskega dela v PDF/A) in morebitne priloge (poljubni format in ime; velikost posamezne datoteke je lahko največ 50 MB) v visokošolskem informacijskem sistemu VIS (Zaključek študija / Oddaja dela). Magistrsko delo morate oddati vsaj 20 dni pred želenim okvirnim datumom magisterija. Pri oddaji morate:

  • potrditi izjavo o avtorstvu dela,
  • vnesti slovenski in angleški naslov magistrskega dela
  • vnesti slovenske in angleške ključne besede magistrskega dela (do 250 znakov),
  • vnesti slovenski in angleški povzetek magistrskega dela (do 20.000 znakov).

Ko magistrsko delo oddate, se njegova vsebina preveri še s sistemom za preverjanje plagiatov. Mentor je o oddaji in rezultatu preverjanja obveščen in mora vaše oddano delo potrditi.

Podrobna navodila celotnega postopka se nahajajo v visokošolskem informacijskem sistemu VIS (Zaključek študija / Navodila, pravila).

Prijava zagovora magistrskega dela

Ko mentor potrdi vaše oddano delo, boste v visokošolskem informacijskem sistemu VIS obveščeni, da lahko v študentski pisarni prijavite magistrsko delo. Ob prijavi magistrskega dela (prijava na magistrski izpit in/ali zagovor magistrskega dela) morate predložiti naslednje dokumente (vsaj 10 dni pred želenim okvirnim datumom magisterija):

  • obrazec Prijava magisterija,
  • 1 izvod magistrskega dela,
  • obrazec Izjava o točnosti osebnih podatkov,
  • srednješolsko spričevalo (fotokopija ali original - po magisteriju vrnemo) (velja samo za študente Pedagoške matematike),
  • diplomo končanega predhodnega študija (fotokopija ali original - po magisteriju vrnemo) (ne velja, za kandidate, ki so diplomirali na UL FMF, in za študente Pedagoške matematike),
  • potrdilo Matematične knjižnice, da imate poravnane vse obveznosti.

Plačilo magistrskega dela po izgubi statusa študenta

Študentom zaključnih letnikov (zadnji letnik študijskega programa oziroma dodatno leto) svetujemo, da pravočasno (najkasneje v 6 mesecih po izgubi statusa študenta) prijavijo temo magistrskega dela, magistrsko delo pa zagovarjajo najkasneje v roku 2 let od izgube statusa študenta.

Povzetek določil 128. člena Statuta UL:

  • tretji odstavek: »Študent, ki je izgubil status študenta zaradi prekinitve (v nadaljevanju: kandidat), lahko ob plačilu opravlja študijske obveznosti še dve leti od izgube statusa, razen če se programu izteče akreditacija. Po dveh letih mora za nadaljevanje oziroma dokončanje študija vložiti prošnjo na članici.«
  • sedmi odstavek: »Ne glede na tretji odstavek tega člena lahko kandidat, ki je pred izgubo statusa študenta opravil vse študijske obveznosti razen zaključnega dela in je imel najkasneje v šestih mesecih po izgubi statusa študenta potrjeno temo zaključnega dela, brez plačil zaključi študij, vendar najpozneje v roku dveh let od izgube statusa.«