Srečanja z vodjo seminarja so namenjena predstavitvam magistrskih del. S predstavitvijo magistrskega dela se študentka ali študent bolj poglobi v izbrano temo in izboljša sposobnost podajanja matematične snovi zahtevnejšemu občinstvu. Hkrati se študentke in študenti pripravijo tudi na končno predstavitev magistrske naloge. Poslušalci podrobneje spoznajo dela drugih študentk in študentov. Vodja seminarja pripravi še nekaj ur predavanj, ki so povezana z izdelavo magistrske naloge ali povabi na seminar druge strokovnjake.
Seminar se tako naravno dopolnjuje z izdelavo magistrskega dela.
IŠRM seminar
Justin Zobel, Writing for Computer Science, second edition, Springer, 2004.
D. Evans and P. Gruba, How to Write a Better Thesis, Second edition, Melbourne University Press, Melbourne, 2002.
Herman T. : Ethics and Technology: Controversies, Questions, and Strategies for Ethical Computing, Wiley, 3 edition, 2010.
Članki v raziskovalnih revijah in znanstvene monografije, ki jih študentje potrebujejo pri pisanju svojega magistrskega dela.
Študent spozna delo drugih študentov in izpopolni sposobnost predstavitve svojega dela.
Znanje in razumevanje:
Sposobnost predstavitve magistrskega dela in razumevanja del drugih študentov.
Uporaba:
Priprava učinkovitne predstavitve strokovnih vsebin.
Refleksija:
Seznanitev z deli drugih študentov na drugih področjih. Metodologija učinkovitne komunikacije.
Prenosljive spretnosti – niso vezane le na en
predmet:
Učinkovitna predstavitev strokovnih vsebin.
Študentske predstavitve magistrskih del, predavanja vodje seminarja ali drugih strokovnjakov.
aktivne udeležbe na predstavitvah gostov iz gospodarstva in kratka predstavitev teme magistrskega dela v prvem semestru
daljša predstavitev teme magistrskega dela v drugem semestru
Ocene: opravil/ni opravil
Andrej Bauer:
BAUER, Andrej, KAVKLER, Iztok. A constructive theory of continuous domains suitable for implementation. V: Joint Workshop Domains VIII - Computability over Continuous Data Types, Novosibirsk, September 11-15, 2007, (Annals of pure and applied logic, ISSN 0168-0072, Vol. 159, iss. 3). Amsterdam: Elsevier, 2009, str. 251-267. [COBISS-SI-ID 15329625]
BAUER, Andrej, STONE, Christopher A. RZ: a tool for bringing constructive and computable mathematics closer to programming practice. Journal of logic and computation, ISSN 0955-792X, 2009, vol. 19, no. 1, str. 17-43. [COBISS-SI-ID 15325785]
BAUER, Andrej, TAYLOR, Paul. The Dedekind reals in abstract Stone duality. Mathematical structures in computer science, ISSN 0960-1295, 2009, vol. 19, iss. 4, str. 757-838. [COBISS-SI-ID 15322201]
Zoran Bosnić:
OCEPEK, Uroš, BOSNIĆ, Zoran, NANČOVSKA ŠERBEC, Irena, RUGELJ, Jože. Exploring the relation between learning style models and preferred multimedia types. Computers & Education, ISSN 0360-1315. [Print ed.], Nov. 2013, vol. 69, str. 343-355. [COBISS-SI-ID 10047572]
BOSNIĆ, Zoran, VRAČAR, Petar, RADOVIĆ, Miloš D., DEVEDŽIĆ, Goran, FILIPOVIĆ, Nenad D., KONONENKO, Igor. Mining data from hemodynamic simulations for generating prediction and explanation models. IEEE transactions on information technology in biomedicine, ISSN 1089-7771. [Print ed.], Mar. 2012, vol. 16, no. 2, str. 248-254, ilustr. [COBISS-SI-ID 9026900]
POGORELC, Bogdan, BOSNIĆ, Zoran, GAMS, Matjaž. Automatic recognition of gait-related health problems in the elderly using machine learning. Multimedia tools and applications, ISSN 1380-7501, 2012, vol. 58, no. 2, str. 333-354, graf. prikazi. [COBISS-SI-ID 8773460]